Borowiki

1. Data: 2001-09-19 10:44:54

Temat: Re: Borowiki
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:9o9t67$514$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Nie moglem sie oprzec i kupilem koszyczek borowikow (jakos do lasu sie
> nie moge wybrac). Co z nich mozna zrobic nieskomplikowanego na obiadek?
> Chcialbym zonce zapodac...

a dużo tego? może trochę ususz na wigilijną zupę grzybową?
Z prawdziwków jest najpyszniejsza...ech, rozmarzyłam się;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-19 10:48:21

Temat: Borowiki
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moglem sie oprzec i kupilem koszyczek borowikow (jakos do lasu sie
nie moge wybrac). Co z nich mozna zrobic nieskomplikowanego na obiadek?
Chcialbym zonce zapodac...

Jader

1. Data: 2001-09-19 10:53:35

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie moglem sie oprzec i kupilem koszyczek borowikow (jakos do lasu sie
> nie moge wybrac). Co z nich mozna zrobic nieskomplikowanego na obiadek?

Podduszone i w śmietance?
Nie wiem czy to nie profanacja dla borowika...
Ale na pewno pychota!
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2001-09-19 11:02:55

Temat: Odp: Borowiki
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o9t67$514$...@s...man.poznan.pl...
> Nie moglem sie oprzec i kupilem koszyczek borowikow (jakos do lasu sie
> nie moge wybrac). Co z nich mozna zrobic nieskomplikowanego na obiadek?
> Chcialbym zonce zapodac...
>
> Jader

Np. ziemniaki smażone z cebulą i grzybami

Obrane ziemniaki pokroić w plastry, osuszyć, posolić i ułożyć na gorącej
patelni z tłuszczem. Na małym ogniu smażyć, aż będą miękkie.
Grzyby i cebulę pokroić i usmażyć na tłuszczu. Wymieszać z ziemniakami,
przyprawić pieprzem, solą i posypać zielona pietruszką.

Ela

1. Data: 2001-09-19 11:07:39

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Nie moglem sie oprzec i kupilem koszyczek borowikow (jakos do lasu sie
> nie moge wybrac). Co z nich mozna zrobic nieskomplikowanego na obiadek?
> Chcialbym zonce zapodac...
>
> Jader

Hehe ja zrobilam marynowane :) tak samo jak z kozlaków czerwonych . Od
ladnych paru dni regularnie wracam do domu z koszykiem pieknych grzybow
i regularnie jestem zaczepiana na ulicy z pytaniem: a skąd pani ma takie
piekne grzyby :))))
Powiem i co u mnie ostatnio juz bylo, moze cos Ci podpasuje:
marynaty-to juz mówilam
zupa grzybowa- mozecie sie ze mna kłocic ale z suszonych grzybów nie ma
takiego aromatu jak ze swiezutkich...pyszniutka byla...
slaskie, kopytka, placki ziemniaczane z sosem grzybowym
jajecznica
pierogi
eksperymentalnie zapiekanka makaronowa/niech bedzie-mozna ostatecznie
nazwac to pseudo-lazania.
lazanki z kapucha
a dzis planuje kartacze z nadzieniem z prawdziwków.
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-19 11:33:41

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jajecznica

A jak obrabiasz grzyby na ta jajecznice?

Jader

1. Data: 2001-09-19 11:34:14

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a dużo tego? może trochę ususz na wigilijną zupę grzybową?

Eee no, na biezace spozycie kupilem.

Jader

1. Data: 2001-09-19 11:59:53

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak obrabiasz grzyby na ta jajecznice?

po prostu dluzej dusze .
dusze na maselku wczesniej niz reszta skladników potem tylko dodaje
cebuli czasem jakiejs wedliny wbijam jajka i juz
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-19 16:41:22

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ana <a...@e...com.pl> wrote:

> Podduszone i w śmietance?
> Nie wiem czy to nie profanacja dla borowika...
> Ale na pewno pychota!

Pychota na pewno, ale czemu mialaby byc profanacja???

Wladyslaw

1. Data: 2001-09-20 11:34:14

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pychota na pewno, ale czemu mialaby byc profanacja???
>
> Wladyslaw

Bo borowik to tak szlachetnie brzmi... ;-)
AniaK

ratunku! suszarka do owocow i warzyw
Witam po podróży
przyprawy