pasty jajeczne

1. Data: 2001-09-19 07:32:57

Temat: pasty jajeczne
Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktos moze przepisy na pasty jajeczne?
Z gory dziekuje.
C.

1. Data: 2001-09-19 07:39:15

Temat: Re: pasty jajeczne
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claudie" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ma ktos moze przepisy na pasty jajeczne?
> Z gory dziekuje.
> C.

ugotowane 4 jajaka ucieram z łyżką masła, dodaję sól i pieprz biały a potem
w zalezności od humoru:
- łyżka musztardy francuskiej i łyżka majonezu
- posiekana natka pietruszki-dużo
- drobniuteńko posiekany ogórek konserwowy i szyneczka
- łyżeczka przecieru pomidorowego i podduszone pieczarki

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-09-19 07:47:39

Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ugotowane jajka zmielic z szyneczka, sol, pieprz do smaku, wymieszac z
majonezem i szczypiorkiem.
pychotka:-)

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-09-19 07:48:09

Od: Aga <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj na kolację była pasta z jajkiem - więc podam przepis mimo, że
oprócz jajka, rybka wędzona w nią wpadła.
Jajka ugotować na twardo, wędzoną rybę (ta wczorajsza to dorsz) staranne
"oskubać" z ości i skóry, rozdrobnić.
Pokroić drobno małą cebulkę oraz jajka. Wszystkie składniki połączyć.
Tradycyjnie 'łączy" się składniki takiej pasty oliwą, ale ja dodałam
(zamiast oliwy) wyrób Winiar Jogomajo (nie za dużo - ot tyle żeby pasta
nabrała konsystencji pasty :-)). Całość dokładnie wymieszać, popieprzyć.
Jeśli ryba nie była zbyt słona można dosolić. A na koniec świeżutki
razowiec (taki z chrupiącą skórką) pokroić, posmarować "od serca" pastą,
na to pomidorek i ... mniamm

I przypomniał mi się jeszcze jeden jajeczny dodatek do kanapek - nie
jest to pasta ale jest pycha i z jajek :-).
Jajka ugotować na twardo, pokroić na kawałki. drobno posiekać ogórka
konserwowego.
Przygotować sos: 1/3 części majonezu połączyć z 2/3 części słodkiego
jogurtu naturalnego, dodać rozgnieciony ząbek czosnku, doprawić solą i
białym pieprzem. Jajka i ogórka delikatnie połączyć z sosem, na koniec
dodać szczypiorek. Odstawić do lodówki, coby się przgryzło. Zajadać ze
świeżym pieczywem.

Smacznego,Aga

1. Data: 2001-09-19 07:50:03

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - drobniuteńko posiekany ogórek konserwowy i szyneczka
> - łyżeczka przecieru pomidorowego i podduszone pieczarki

A jeszcze można rybkie z puszki.
Ja najlepiej lubię rybkie w tomacie. Do tych jaj i deczko (hihi) majonezu.
Pozdro
AniaK

1. Data: 2001-09-19 08:09:11

Od: "Beata" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ugotowane jajka zmielic z szyneczka, sol, pieprz do smaku, wymieszac z
> majonezem i szczypiorkiem.
zapomnialam: najlepsza pasta jest z samych zoltek, ale ten farsz mozna
upakowac w polowki bialek i wtedy mamy pyszne jajeczka faszerowane:-)

Beata:-)

1. Data: 2001-09-19 09:00:50

Temat: Odp: pasty jajeczne
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claudie <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ba84996$...@n...vogel.pl...
> Czy ma ktos moze przepisy na pasty jajeczne?
> Z gory dziekuje.
> C.

ja to tak klasycznie:

5 jajek posiekać
dodać pół puszki groszku konserwowego
trochę czyli ok 7-10 dkg. startego sera żółtego najlepiej ostrego
pół łodygi niedużego pora, tez posiekać
majonez, musztarda, sól, pieprz czarny i wymieszać
pozdrawiam
ula.

1. Data: 2001-09-19 09:17:39

Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam wszystkim dziekuje. Jestescie kochani.
C.

1. Data: 2001-09-19 09:52:41

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys pytalam o to samo i od Magdy W. dostalam swietny przepis , ktory
zadomowil sie w moim domu:

Pasta rybna:

Jola L-L

1. Data: 2001-09-19 10:37:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Sep 2001 09:32:57 +0200, "Claudie"
<c...@p...onet.pl> wrote:

>Czy ma ktos moze przepisy na pasty jajeczne?
>Z gory dziekuje.
>C.

utwardzone jaja rozdrobnic - wybitnie w tym pomaga deczko (!!)
masla miekkiego alibo i majonezu (alibo i jedno i drugie), dodac
startego sera (jak zwykle - cheddar najlepszy) i startej lub
posiekanej cebulki.najlepiej ze szczczypiorkiem. wymieszac,
sprawdzic czego brakuje (najczesciej majonezu i soli. no i
pieprznac tez dobrze).

mozna dodac pokruszony zesmazony bopczek lub szyneczke, w
dawnych-dawnych czasach dodawalam resztke pieczeni wolowej w
kosteczke i nadziewalam jajca tym. tez dobre.

Krysia

narobilo mi sie apetytu na jaja jako pasta, a nie mam czasu...:(
K.T. - starannie opakowana

Tarta sliwkowa-male sprostowanie
wcale nie OT: o deczku do Krysi T.
Ach, ta Ameryka