Bezsilność

1. Data: 2001-09-18 23:00:30

Temat: Bezsilność
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze dwa dni temu użalałem się, że mam ok 1,5 tys postaów do czytania
zaraz po moim użalaniu, padł mi monitor - w taj chwili mam przed sobą
12" b/w wynalazek z rozdzielczością 640x480
jak znowu podłączyłem się do serwera to mi doszło 740 nowych postó
sorry - nie dam rady
"Mark all as read" i zacznę nowe życie :))
Jeśli ktoś chciał mi cos przekazać to proszę o maila na priv - naprawdę
nie dam rady czytać Grupy (KT - Co z tą cafe' bo nie znalazłem?)

sadyl

1. Data: 2001-09-21 02:23:20

Temat: Re: Bezsilność
Od: hmmm <h...@n...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

w drugiej polowie wrzesnia sadyl <s...@p...onet.pl> napisal:

>Ze dwa dni temu uzalalem sie, ze mam ok 1,5 tys postow do czytania
>zaraz po moim uzalaniu, padl mi monitor - w tej chwili mam przed soba
>12" b/w wynalazek z rozdzielczoscia 640x480
>jak znowu podlaczylem sie do serwera to mi doszlo 740 nowych postow
>sorry - nie dam rady
>"Mark all as read" i zaczne nowe zycie :))

a ja Wam powiem, ze mam wlasnie 6,5 tysiaca, i codziennie przybywaja
nowe, ale przeczytam! taka bede!
ale najpierw grzecznie sie przywitam, jako podczytujaca od dawna, z
przerwami, jak dotad udzielajaca sie bardzo sporadycznie.

witam. grzecznie.

hmmm
glodna niemozebnie.

1. Data: 2001-09-21 07:31:21

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Quidquid MsgId est, timeo sadyl et dona ferentes :
> Ze dwa dni temu użalałem się, że mam ok 1,5 tys postaów do czytania

Przez ostatnie dwa-trzy dni, uzbierało mi się circa 1300.
Właśnie się przegryzam... :)

> sadyl

Sławek
--
________ Szczena opada z żenady. Ale potem sobie przypominam, że to darmowa
_/ __/ __/ zabawka robiona przez grupę amatorów[...] - Pszemol o Linuxie i WM

1. Data: 2001-09-21 16:25:26

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm <h...@n...w.pl> wrote:
> [...]
>ale najpierw grzecznie sie przywitam, jako podczytujaca od dawna, z
>przerwami, jak dotad udzielajaca sie bardzo sporadycznie.

Witam serdecznie i powodzenia życzę...

AgataW.

OT - przepraszam
mate