Była Warszawka..?

1. Data: 2001-09-18 23:03:49

Temat: Była Warszawka..?
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..na Fortach?
Sorry - chciałem podjechać (w zestawie ze Starą i Potworkami) ale się
nie udało
nie wiem, czy Spotkanie doszło do skutku i kto na nim był
Jeśli tak, to mam nadzieje na jakąś dokumentację fotograficzną :)

PZDRW

sadyl

1. Data: 2001-09-19 07:36:52

Temat: Re: Była Warszawka..?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiem, czy Spotkanie doszło do skutku i kto na nim był
> Jeśli tak, to mam nadzieje na jakąś dokumentację fotograficzną :)

Sadylku!
Przejrzyj posta z 16 września na temat "Było spotkanie... w Warszawie..."
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-20 06:10:27

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: sadyl

> [...]
> nie wiem, czy Spotkanie doszło do skutku i kto na nim był
> Jeśli tak, to mam nadzieje na jakąś dokumentację fotograficzną :)

Sie odbyło. Ludu nie za dużo: Joasia, Konrad, Czarek i ja. Miejsce
zostało uznane za godne polecenia, spożywaliśmy karkówkę, pierogi i
roladę śląską, zostały zrobione 2 zdięcia (Konrad, jak tam te
zdjęcia?)

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-20 08:17:02

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości
p.com.pl...
> Sie odbyło. Ludu nie za dużo: Joasia, Konrad, Czarek i ja.

No i dziatwa Czarka: sztuk dwie.

> (Konrad, jak tam te zdjęcia?)

Mam nadzieję, że nadal w aparacie. Tylko żeby nam duszy nie odebrało
to ciągłe fotografowanie się. Kucharz bez duszy - to musi być straszne. :-)

--
Konrad J. Brywczyński

Kandydaci UPR na ostatnich miejscach list Platformy Obywatelskiej
Teraz na pewno nie zmarnujesz głosu! http://www.upr.org.pl/

1. Data: 2001-09-20 10:19:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> Mam nadzieję, że nadal w aparacie. Tylko żeby nam duszy nie odebrało
> to ciągłe fotografowanie się. Kucharz bez duszy - to musi być straszne.
:-)

O przepraszam, ja się kucharzem nie czuję...
Ja jestem tylko kurą domową, która uważa, ze smacznie karmi rodzinkę i
czasem lubi poeksperymentować...

1. Data: 2001-09-20 12:01:37

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O przepraszam, ja się kucharzem nie czuję...
> Ja jestem tylko kurą domową, która uważa, ze smacznie karmi rodzinkę i
> czasem lubi poeksperymentować...
... i trochę "pogdakać" na grupie. ;-)))
pozdr. Jerzy

Bezsilność
OT - przepraszam
mate