Borówka kanadyjska

11. Data: 2001-03-30 12:11:28

Temat: Re: Borówka kanadyjska
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No, na pierwszy rzut oka te pozycje w cenniku roznia sie tylko numerem
porzadkowym. To tylko dygresja, nie sledzilem dyskusji i nie mam pojecia o
czym mowicie.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

12. Data: 2001-04-01 08:44:58

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...onet.pl...
> Pod warunkiem, że rośnie na granicy!
> ;-)))

> Uprawiane odmiany pochodzą od trzech dziko występujących gatunków:
> Vaccinium corymbosum, Vaccinium australe i Vaccinium augustfolium.
> Czyli wychodzi na to, że różne rośliny pod jedną wspólną nazwą. Jak nie
> wierzysz zapraszam do cennika pewnej szkółki:
> 10 Borówka amerykańska Cf3 6,00 9,00
> 11 Borówka amerykańska Cf3 6,00 9,00
> Po co komuś dwie pozycje w cenniku skoro to jedno i to samo?
> [...]
Borówka amerykańska odm. Blue Crop
Borówka amerykańska odm. Patriot
Borówka amerykańska odm. Bluetta ( od nowego sezonu )
Tylko nie pytaj skąd o tym wiem... Przy okazji, sprawdź na stronie bo chyba już
to poprawili. Pozdrawiam

Czy kompostownik sm.. brzydko pachnie?
Skierniewice i okolice
Dodatek do Polityki