Bosch - czy stary model znaczy zły?

1. Data: 2007-02-28 19:17:35

Temat: Bosch - czy stary model znaczy zły?
Od: Roger Mazurek <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,

zamierzam własnie kupić parę sprzętów do nowego mieszkania.
Listę AGD/RTV mam już skompletowaną ale napotkałem na drobną przeszkodę.
Kilku sprzedawców internetowych do których zwróciłem sie z prośbą o
wycenę nie poleciło mi zmywarki, którą jestem zainteresowany.

Jest to Bosch SGI 45M75EU. Piszą oni że to bardzo stary model - ja z
kolei byłem przekonany że to całkiem nowoczesny sprzęt.
Proszę o poradę, czy rozpoczynać na nowo moje poszukiwania czy
poprzestac na tym modelu?
Czy jest na grupie jakiś użytkownik tej zmywarki?

2. Data: 2007-02-28 19:44:34

Temat: Re: Bosch - czy stary model znaczy zły?
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 20:17, Roger Mazurek <p...@p...fm> wrote:
> [...]
> poprzestac na tym modelu?
> Czy jest na grupie jakiś użytkownik tej zmywarki?

to wcale niejest stary model jeżeli cena ci odpowiada bierz on ma
prawie wszystko praktycznie mało psujący nawet wogóle

3. Data: 2007-03-01 10:41:47

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...pl napisał(a):

> to wcale niejest stary model je=BFeli cena ci odpowiada bierz on ma
> prawie wszystko praktycznie ma=B3o psuj=B1cy nawet wog=F3le
> pozdrawiam

Zwłaszcza, że ew. stary nie znaczy gorszy. Może poprostu sprzedawcy nie mają
dobrej przebitki cenowej na tym modelu tak jak na "noje" :).

4. Data: 2007-03-02 14:46:13

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hela napisał(a):

> Zwłaszcza, że ew. stary nie znaczy gorszy. Może poprostu sprzedawcy nie mają
> dobrej przebitki cenowej na tym modelu tak jak na "noje" :).

Mam praktycznie identyczna od 6 lat, zadnych problemow, zmywarki to nie
komputery, rozwiazania techniczne w nich nie starzeja sie z dnia na dzien

5. Data: 2007-03-02 16:26:08

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roger Mazurek <p...@p...fm> napisał(a):

> Jest to Bosch SGI 45M75EU. Piszą oni że to bardzo stary model
I bardzo dobrze. Generalna zasada - im nowszy model tym gorszy. Dotyczy to
prawie wszystkich marek, a Boscha na pewno.

6. Data: 2007-03-02 21:23:24

Od: Roger Mazurek <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi,

przekonaliście mnie - biorę "starą".

Swoją drogą myślałem, że przy zakupie na większą kwotę (a uzbierało sie
tego na ponad 16 tys. zł) spokojnie wynegocjuję jeszcze jakis rabacik w
sklepach internetowych - a tu klapa. Niektóre w ogóle nie odpowiedziały
na moje zapytanie, a reszta podała ceny jakie są widoczne "dla każdego".

7. Data: 2007-03-05 09:46:08

Od: " hela" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roger Mazurek <p...@p...fm> napisał(a):

> Swoją drogą myślałem, że przy zakupie na większą kwotę (a uzbierało sie
> tego na ponad 16 tys. zł)

Dziwne. Kupowałam spraęt za 3 tys. i sprzedawca sprawdzał czy da się coś
obciąć. Poniewaz rezultaty nie były zadowalające wyszłam najlepiej kupując
każdą rzecz w innym sklepie /mimo kosztów przesyłki/. właśnie, sprawdź te
koszty, bywa tak, że lepiej wybrac pozornie drożej, bo koszty przesłania
jednago sprzętu wahają sie od 33 do 105 zł.

Pozdrawiam, życzę dobrych zakupów.

8. Data: 2007-03-05 21:09:45

Od: "kszych" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam takiego Boscha 30E05EU, jeszcze starszy, z mechanicznym
programatorem, kosztował 899 zł działa super, nie mam żadnych
zastrzeżeń wszystko ładnie domyte i błyszczące, trochę tylko głośny.
Co do zużycia energii to sobie przelicz ile czasu musi działać taka
zmywarka żeby zwróciła się różnica w cenie

zobacz jeszcze ten link
http://groups.google.com/group/pl.rec.dom/browse_thr
ead/thread/b82539c79c51c249/d650c1b62579ad2a?hl=pl#d
650c1b62579ad2a

9. Data: 2007-03-07 15:22:00

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ale mam wrażenie, że ceny katalogowe zmywarek spadają, paradoksalnie więc nowszy
model moze byc tańszy od starego.
Poza tym ostatni rozwój tabletek 3in1, 4in1, 5in1 mógł wymusić jakieś zmiany w
oprogramowaniu.
Reasumując brałbym model z najnowszej oferty producenta.
JaC

> zmywarki to nie komputery, rozwiazania techniczne w nich nie starzeja sie z dnia na
dzien

www.narzedziak.pl - nie polecam
Stan mieszkania - kupiłem na rynku wtórnym...
Re: Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Gdzie kupić drewniany blat we wrocławiu
płyta gipsowa wytłumienie