dla milosniczek zapachow 'do zjedzenia'

1. Data: 2004-06-30 20:37:27

Temat: dla milosniczek zapachow 'do zjedzenia'
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Douglasie pojawilo sie Fruttini.
Co prawda jest drozej niz chocby w Rossmanie (np. balsam w sloiczku za
29,90), ale sa zapachy dotychczas niewystepujace: mandarynkowo-figowy i
mietowo-grapefruitowy. Mniam :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-30 20:55:22

Temat: Re: dla milosniczek zapachow 'do zjedzenia'
Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W Douglasie pojawilo sie Fruttini.
> Co prawda jest drozej niz chocby w Rossmanie (np. balsam w sloiczku za
> 29,90)

Czy to czasem nie jest 5 zł więcej?? Spore przebicie jak na taką półkę
cenową...

> ale sa zapachy dotychczas niewystepujace: mandarynkowo-figowy
>i mietowo-grapefruitowy. Mniam :-)

No to miałam pieniądze... ;-) Dobrze, że tego nie da się zjadać, bo bym sie
uzależniła na dobre.
Ale co ja się martwie - ja przecież na Douglasy się śmiertelnie obraziłam...
takiej niemiłej obsługi to nigdzie nie ma.

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-30 21:03:14

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy to czasem nie jest 5 zł więcej?? Spore przebicie jak na taką półkę
> cenową...

No coz... Douglas to ekskluziw, nie moga sprzedawac za tanio ;-/

> No to miałam pieniądze... ;-)

Zawsze do uslug :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-30 21:07:09

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> w słoiku są te???

Te w sloiku :-D

> bosz. czy mógłby mi ktoś w sobtę podstawić nogę,
> żebym do tego Douglasa jednakowoż nie dotarła?
>
> an. z nadmiarem balsamów, kremów, masłów [1]

'Maslow ci u nas dostatek, ale i te przyjmiemy' ;-)

Pozdrawiam
ISIA, patriotycznie

1. Data: 2004-06-30 21:07:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jun 2004 22:37:27 +0200, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in <cbv8a9$adv$1@news.onet.pl>:

>W Douglasie pojawilo sie Fruttini.
>Co prawda jest drozej niz chocby w Rossmanie (np. balsam w sloiczku za
>29,90), ale sa zapachy dotychczas niewystepujace: mandarynkowo-figowy i
>mietowo-grapefruitowy. Mniam :-)

w słoiku są te??? bosz. czy mógłby mi ktoś w sobtę podstawić nogę,
żebym do tego Douglasa jednakowoż nie dotarła?

an. z nadmiarem balsamów, kremów, masłów [1]

[1] celowe, żeby ładnie wyglądało

1. Data: 2004-06-30 21:24:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 30 Jun 2004 23:07:09 +0200, in pl.rec.uroda "ISIA"
<i...@p...onet.pl> wrote in <cbva1t$ida$1@news.onet.pl>:

>Te w sloiku :-D

ooo. [zwija się w kłębek z radości]

>'Maslow ci u nas dostatek, ale i te przyjmiemy' ;-)

o, i to będzie moje motto zakupowe sobotnie.

ale to dobrze, że od wyłącznie słodyczy odeszli na rzecz mięty i
grejpfruta, poszerzą sobie krąg fanek.

an. usiłująca napisać coś ontopik

1. Data: 2004-06-30 21:29:48

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA:

> W Douglasie pojawilo sie Fruttini.
> Co prawda jest drozej niz chocby w Rossmanie (np. balsam w sloiczku za
> 29,90), ale sa zapachy dotychczas niewystepujace: mandarynkowo-figowy i
> mietowo-grapefruitowy. Mniam :-)

Mieta-grapefruit, choc oba w postaci bardziej spozywczej lubie, tak troche
(IMHO, IMHO) kroplami na zoladek zapodaje, niestety.
(moze to i dobrze, biorac pod uwage fakt posiadania przeze mnie
pieciu napoczetych smarowidel do ciala - a jeszcze planu zlupienia BS nie
zrealizowalam, kiedy ja to wszystko zuzyje, o mamo)

Pozdrawiam,

BA, zmierzajac wlasnie do lazienki celem wyprobowania pilingu
termicznego Botoks Efekt.

1. Data: 2004-06-30 21:50:45

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No coz... Douglas to ekskluziw, nie moga sprzedawac za tanio ;-/

To mogliby jeszcze klientki traktować "z lekką nutą ekskluzywnoći", bo ni
diabła przez moje 4 ostatnie wizyty nikt nic mi nie pomógł a jedna pani to
nawet ofukała, że się pytam (przerwałam namiętną rozmową z szanownym panem
ochroniarzem). Wolę Sephory. Milej jakoś, próbki zrobią - tylko wybór
średniej półki skromniejszy.

1. Data: 2004-06-30 22:56:02

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci:

> BA, zmierzajac wlasnie do lazienki celem wyprobowania pilingu
> termicznego Botoks Efekt.

Opisz wrazenia :)
Kupilam krem pod oczy i jestem zadowolona. Delikatny, nie uczulil, rozjasnia
cienie, wygladza skóre. Zamiaruje kupic krem na noc, ale zawzielam sie i
najpierw wykoncze, ten, który mam :)

pzdr
For

1. Data: 2004-07-01 05:39:52

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Jul 2004 00:56:02 +0200, in pl.rec.uroda "4maleena"
<f...@g...peel> wrote in <cbvgd7$3b6$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Opisz wrazenia :)

mogę też ja opisać. krótko mówiąc, najlepszy peeling, jaki miałam,
zdrapuje skórę ładnie i tyle, ile trzeba, rozgrzewa nie do przesady.
tylko tubka niewygodna, czasem się zatyka. przepakowałam więc peeling
do słoiczka.

an.

KREMY BRAZUJACE
Troche ot, ale o urodzie mojej nogi.