Bożenka jest mniodzio :-)))

1. Data: 2005-05-03 20:17:50

Temat: Bożenka jest mniodzio :-)))
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Jak w podpisie Bożenka z Wilna jest mniodzio dziewucha :-)))
Właśnie wróciłem z wycieczki do Wilna i mogę się pochwalić że dzięki
poradnikowi Bożenki nażarłem się straszecznie duużo fantastycznych rzeczy a
drugie tyle zakupiłem i do domku przytachałem :-))) Wielka buźka za pomoc
zwłaszcza za 999 :-)))
pozdrowionka znad zatoki
Sławek co to właśnie degustuje 3x9

2. Data: 2005-05-05 21:35:27

Temat: Re: Bożenka jest mniodzio :-)))
Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradnikowi Bożenki nażarłem się straszecznie duużo fantastycznych rzeczy
> drugie tyle zakupiłem i do domku przytachałem :-))) Wielka buźka za pomoc
> zwłaszcza za 999 :-)))

suktinis lepszy ;)

Jean

3. Data: 2005-05-06 15:44:25

Od: jozef <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Lewandowski napisał(a):
> [...]
> drugie tyle zakupiłem i do domku przytachałem :-))) Wielka buźka za pomoc

początek czerwca jadę do Wilna
podaj namiary na poradnik lub podziel się wiadomościami na priv.
pozdrawiam Jozef Telecki

4. Data: 2005-05-06 19:45:54

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> suktinis lepszy ;)

Tyż może być :-))) Ja zgodnie z poradami Bożenki kupiłem 999 i w wersji z
monopokowego i w wersji z apteki (bo taka też jest). Przydało się jak diabli
bo jak już zaczełem degustację to tak się obżarłem że szok :-)))
A po małym kusztyczku aptecznych dziewiątek (fakt że w smaku okrutne) po 15
minutach byłem jak świeżynka :-))) A po suktinisie to koledze zdażyło się
nie wstać od stołu :-)))
pozdrawiam
Sławek

5. Data: 2005-05-07 16:43:20

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" wrote in message news:d58m9c$rm0$1@news.onet.pl...
> [...]
| drugie tyle zakupiłem i do domku przytachałem :-))) Wielka buźka za pomoc

<dyg, dyg nożką>
Bardzo się cieszę, że wyjazd się udał :))))))
A 999 nie jednego już uzależniły ;) Suktinis zresztą też ;)

A wiadomość spod lady brzmi tak, że niedługo na polskim rynku można będzie
kupić litewskie miody czyli "Suktinis", "Sventine" itd. :))))

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

P.S. Żeby było kuchennie, to z pysznymi wędlinami z gór przed chwilą
przywiezionymi ;))))

6. Data: 2005-05-07 18:31:40

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiadomość spod lady brzmi tak, że niedługo na polskim rynku można będzie
> kupić litewskie miody czyli "Suktinis", "Sventine" itd. :))))

Wolałbym litewskie wiktuały niż napitki :-)))Ach te cepeliny, kołduny,
fantastyczny chłodnik i inne rarytasy :-))) O serkach wszelkiej maści nie
wspomnę :-))) A chlebek litewski - mniodzio
pozdrawiam
SL
Jak już kupię sobię wielką zamrażarkę to będzie co zwozić :-)))

7. Data: 2005-05-09 12:51:18

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławomir Lewandowski" wrote in message news:d5j1i8$am9$1@news.onet.pl...

> [...]
| pozdrawiam
| SL
| Jak już kupię sobię wielką zamrażarkę to będzie co zwozić :-)))

Hehehehe... przy jedzeniu, to i napitki sie przydaja ;)
Cepeliny, kolduny, chlodnik itd. mozna i samemu w domu (przepisy w archiwum)
;)

A propos zamrazania... jesli juz udalo sie zamrozic chleb, to polecam go w
stanie "kamienia" wrzucic do piekarnika (np. w folii aluminiowej lub w
rekawie do pieczenia) i rozmrozic przy niewysokiej temperaturze... troche to
trwa... zapach w domu jak przy pieczeniu, a i chleb smakuje jak "przed
chwila z piekarni" :)))

8. Data: 2005-05-10 07:53:31

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rekawie do pieczenia) i rozmrozic przy niewysokiej temperaturze... troche
> trwa... zapach w domu jak przy pieczeniu, a i chleb smakuje jak "przed

Wielkie dzięki bo dwa bochenki zamroziłem w ćwiarteczkach. Oj będziesię
działo :-)

Re: Grill elektryczny -doradzcie prosze!
kalarepa
[Pyt.]Książka kucharska lat 90.
1 cn whole kernel corn - co to?
porcelana