1 cn whole kernel corn - co to?

1. Data: 2005-05-03 11:22:55

Temat: 1 cn whole kernel corn - co to?
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam o pomoc, tłumaczę przepis i natrafiłam na zagadkę... 1 cn whole kernel
corn - zupełnie nie mam pomysłu o co może chodzić...
Kasia

2. Data: 2005-05-03 11:34:46

Temat: Re: 1 cn whole kernel corn - co to?
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" pyta, co to jest:

> 1 cn whole kernel corn

jeden to jeden :-)
cn to chyba "can", czyli puszka
whole to caly
kernel to kolba, bo corn to kukurydza

Serdecznie pozdrawiam,
eM

3. Data: 2005-05-03 13:57:14

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@o...pl> wrote in message
> Błagam o pomoc, tłumaczę przepis i natrafiłam na zagadkę... 1 cn whole kernel
> corn - zupełnie nie mam pomysłu o co może chodzić...

Puszka (cn = can) kukurydzy - calych ziarenek/zabkow (whole kernel.) Podje sie to
owo "cale" w odroznieniu od "cram of corn."

4. Data: 2005-05-03 14:18:33

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:

> owo "cale" w odroznieniu od "cram of corn."

Cream of corn! Lol! wyobrazilam sobie budke pelna kukurydzy :::)))

MB

5. Data: 2005-05-03 16:01:12

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"eM eL" pisze:

> calych ziarenek/zabkow (whole kernel.)

A tak, dziekuje - bo zapedzilam sie z ta kolba :-)

Pozdrawiam serdecznie,
eM

6. Data: 2005-05-03 17:56:23

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <m...@o...com> wrote in message
> Cream of corn! Lol! wyobrazilam sobie budke pelna kukurydzy :::)))

To by bylo kram of corn :-))

Ale...
You can cram a can cram-full of cream of corn in a stall built by Cram whilst
listening to Cream.
:-)))

7. Data: 2005-05-03 20:22:08

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:
> [...]
>
> Ale...
> You can cram a can cram-full of cream of corn in a stall built by Cram whilst

Dalej nie pojade, bo to przyzwoita grupa :)))

MB

porcelana
z czym ? ...dot. kopytek
placki po kolożwarsku, czyli ziemniaczane pączki :D - trochę długie
OT
Kulki chlebowe