z czym ? ...dot. kopytek

1. Data: 2005-05-03 09:27:50

Temat: z czym ? ...dot. kopytek
Od: "Barbara" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam cala grupe

Od paru dni jestem z wami i czytam wszystko ....doszlam do kopytek i pragne
podzielic sie jak moja mam to robila i ja teraz tez :

gotowe kopytka polac tluszczem ( przysmazona na zloto cebulka na smalcu ze
skwarkami )
nastepnie biore powidla sliwkowe ( 2-3 lyzki zalezy ile kopytek )
dodaje do nich troche przegotowanej wody zeby powstala papka nie zagesta.
w tym maczam kopytka i jem
Wiem ze ktos powie jak mozna skwarki z powidlami laczyc? .... tylko
sprobowac

Zycze smacznego

barbara

2. Data: 2005-05-06 20:14:22

Temat: Re: z czym ? ...dot. kopytek
Od: "bauwer" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A kopytka to najlepsze są na drugi dzień odsmażone niezdrowo na smalczyku, jak
już mają rumianą skórkę. I wtedy w niczym ich maczać nie trzeba: same w sobie
niebo w gębie

placki po kolożwarsku, czyli ziemniaczane pączki :D - trochę długie
OT
Kulki chlebowe
mrozenie masy na placki ziemniaczane
Pracowity weekend czyli ile można przechowywać w zamrażarce