[HELP]Brak apetytu, krwawienie z nosa u 2 latka ... ?

11. Data: 2007-09-29 09:49:59

Temat: Re: Brak apetytu, krwawienie z nosa u 2 latka ... ?
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Potapiński" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:1191059063.876447.100900@r29g2000hsg.googlegrou
ps.com...
On 29 Wrz, 00:01, "regen" <r...@-...pl> wrote:
poprawianie metod pisania :D

> Ja mam ustawione znaczki - mam wrażenie ,że to nie od moich ustawień
> zależy,
> czy się pojawią przy odpowiedzi. Popraw mnie jeśli się mylę

Taaaak... a temat wątku poszedł na grzyby

Ale nic w tym złego . Pytający dostał właściwą odpowiedź ( od Ciebie
zresztą ) a Ty zacząłeś pisać pod postem. (jak jeszcze skonfigurujesz OE to
będzie całkiem super) Jednym słowem same plusy ;)

Pozdrawiam
regen

12. Data: 2007-09-29 15:31:35

Temat: Re: [HELP]Brak apetytu, krwawienie z nosa u 2 latka ... ?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 28 Sep 2007 01:11:04 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Exploris, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Chcemy się skonsultować z lekarzem

To dlaczego jeszcze tego nie zrobiliscie????
Malutkie dziecko jedzie tylko na mleku od jakiegos czasu, krwawi z nosa - a
Wy dopiero planujecie wizyte u lekarza?
Na kiedy?

Wiele dzieci bardzo maskuje objawy choroby, a te ktore okazuje
interpretowane sa jako zabkowanie, zly nastroj, bunt dwulatka, cos
normalnego. Ale to jeszcz emoge zrozumiec - w koncu trudno we wszystkim
dopatrywac sie choroby.
Jednak gdy dziecko praktycznie odmawia zupelnie jedzenia pokarmow stalych,
krwawi z nosa, jest placzliwa, marudna i widac ze cos jest nie tak - to ja
przepraszam...
Dzieci to nie cyborgi - nie moga dzialac az padna a wtedy wymienia sie
czesc zamienna.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

13. Data: 2007-10-01 22:20:27

Od: Piotr Potapiński <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 11:49, "regen" <r...@-...pl> wrote:
> [...]
> zresztą ) a Ty zacząłeś pisać pod postem. (jak jeszcze skonfigurujesz OE to
> będzie całkiem super) Jednym słowem same plusy ;)

Racja. Święta racja.

echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Roza nawrotowa
Roza nawrotowa
pytanie o klinikę
profilaktyka antymalaryczna