Brak witamin?

1. Data: 2003-02-24 10:37:31

Temat: Brak witamin?
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Objawy:
- ogólne osłabienie,
- krwawienie z nosa (1 na dwa, trzy tygodnie),
- ciągłe przeziębienia (od jakiś 2-3 miesięcy)
- tzw zajady (ciągle od 2-3 miesięcy),
- podczas kaszlu ból pod lewym żebrem - przy uciskaniu tego miejsca podobnie
(od 2-3 tygodni),
- łamliwość paznokci (ok 3-4 miesięcy).

Czy to objaw braku jakiś witamin? Co można z tym fantem zrobić?
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
BM

2. Data: 2003-02-24 11:05:04

Temat: Re: Brak witamin?
Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na http://www.vitacomplete.com/importance_pol.php i popatrz.
Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

3. Data: 2003-02-24 11:09:06

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze nie byłaś u lekarza?

4. Data: 2003-02-24 18:19:32

Od: "Kiszon" <opentv@_USUN_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ogólne osłabienie,
> - krwawienie z nosa (1 na dwa, trzy tygodnie),
> - ciągłe przeziębienia (od jakiś 2-3 miesięcy)
> - tzw zajady (ciągle od 2-3 miesięcy),

Mnie to wyglada na osłabienie systemu odpornościowego. Lepiej nie zadawaj
pytań na grupie, tylko lekarzowi, wykonaj badania krwi. Nie sadze aby brak
witamin byl glownym powodem.

wysoka anemia
IP6 + Rak piersi
hiropraktyka - czy to cos daje?
amfa czy ritalin na problemy z koncentracja uwagi
jak tego dokonac ?