jak tego dokonac ?

1. Data: 2003-02-24 08:00:28

Temat: jak tego dokonac ?
Od: "PK" <p...@b...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was,
Pisze na Wasza grupe, bo wydaje mi sie, ze tutaj sa osoby, ktore moga mi
pomoc. Jezeli ktos uwaza, ze to NTG to prosze o odeslanie na wlasciwa.
A wiec mam problem ze swoja waga. Pomimo, ze jem za 3 i nie mam za duzo
ruchu - nie moge przytyc. Mam bardzo przyspieszony metabolizm spowodowany
nadczynnoscia tarczycy (biore thyrozol). Mam 193 cm wzrostu i waze 73 kg !
Chcialbym zrobic cos aby zmienic ten stan.Myslalem juz nawet o jakis
"koksach" ale szybko mi przeszlo. Slyszalem natomiast i srodkach typu HMB
czy cos takiego, ktorew polaczeniu z odzywkami bialkowymi i treningiem
(myslalem bardziej o basenie, rowerze i bieganiu niz silowni) pozwalaja
przybrac na wadze. Nie wiem jednak czy takie rozwiazanie da cos w moim
przypadku.
Bardzo prosze Was o opiie, ew. jakies inne rady.

dzieki za help

PK

2. Data: 2003-02-24 08:26:32

Temat: Re: jak tego dokonac ?
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b3cjej$lmh$1@nemesis.news.tpi.pl, PK <p...@b...mtl.pl>:

> Pisze na Wasza grupe, bo wydaje mi sie, ze tutaj sa osoby, ktore moga
> mi pomoc. Jezeli ktos uwaza, ze to NTG to prosze o odeslanie na
> wlasciwa.

Odniose sie tylko do jednego aspektu, jesli pozwolisz.

> Slyszalem natomiast i srodkach typu HMB czy cos takiego, ktorew
> polaczeniu z odzywkami bialkowymi i treningiem (myslalem bardziej o
> basenie, rowerze i bieganiu niz silowni) pozwalaja przybrac na wadze.

Odzywki bialkowe OK, choc prawie to samo uzyskasz jedzac mieso, nabial,
soje.
HMB odradzam.
Jesli chodzi o trening, to basen, rower czy bieganie NIE pozwoli Ci przybrac
na wadze, a wrecz przeciwnie.
Pomoze natomiast wlasnie silownia, z akcentem (nie wylacznym oczywiscie,
troche lzejszych cwiczen i aerobowych tez konieczne) na duze obciazenia,
malo powtorzen.
Ale najpierw musisz sie wstepnie wdrozyc, potem przejsc do cwiczen silowych
na wszystkie grupy miesni w seriach po 6-8 powtorzen, tak abys nie mogl
wykonac ich wiecej. Dosc dlugie odpoczynki. Bezposrednio po treningu baton
wysokoenergetyczny, a po ok. 30 minutach obfity posilek wysokobialkowy.

No i nie oczekuj efektow od razu. Badz cierpliwy.

--
Robert

wybór studiów
jak zbic goraczke