Braki potasu

1. Data: 2003-03-14 13:34:06

Temat: Braki potasu
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie w jakich produktach jest duzo potasu?
Od dluższego czasu mialem okresowe arytmie serca.
Po uzupelnieniu magnezu ustawalo.
Po pewnym czasie magnez tez nie wystarczal, lekarz przepisalmi preparat
magnezu z potasem.
Po tym potasie jak reka odjał.
Ale nie bede przeciez lykal ciagle tabletek.
Caly incydent moge potraktowac jako diagnostyke.
Musi byc chyba jakas dieta dostarczająca potas z magnezem w zwiekszonych
ilosciach.
Czy ktos z was wie co nalezy preferowac.

2. Data: 2003-03-14 13:51:03

Temat: Re: Braki potasu
Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z was wie co nalezy preferowac.

Specjalista nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to pomidory i sok z
pomidorow oraz banany. To zalecal jesc mi lekarz, kiedy ja mialem zbyt niksi
poziom K.
Z pewnoscia jest tego wiecej, ale niech sie wypowiedza madrzejsci ode mnie.

Pzdr,
Deuter

3. Data: 2003-03-14 15:35:24

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Fri, 14 Mar 2003 14:34:06 +0100, gdy "Tomasz"
<t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
>magnezu z potasem.
>Po tym potasie jak reka odjał.
>Ale nie bede przeciez lykal ciagle tabletek.

Tabletki takie jak Aspargin (magnez + potas) nie powodują żadnych
skutków ubocznych (trudno je też przedawkować) mógłbyś je bez problemu
ciągle łykać.

Robert

4. Data: 2003-03-14 16:59:13

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał

> Tabletki takie jak Aspargin (magnez + potas) nie powodują żadnych
> skutków ubocznych (trudno je też przedawkować) mógłbyś je bez problemu
> ciągle łykać.

Totez wlasnie po regularnym lykaniu 1 tabletki Asparginu dziennie wszystkie
przypadki mi sie skonczyly.
Myslalem jednak ze naturalne pozywienie mogloby byc lepsze.

Witam :-) Ile kcal ma galaretka?
Soczewica
Jak przyrzadzic soje?
[survival] sok marchwiowy i inne