Branzoletki przyjaźni

1. Data: 2002-10-24 17:10:40

Temat: Branzoletki przyjaźni
Od: "Ania" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od niedawna zaczełam czytac grupy dyskusyjne gdy znalazłam tą była
szczęśwliwa.... uwielbiam robótki reczne...
Sprzedaje branzoletki przyjaźni... jeśli ktos by chciał również robię jeśli
ktos dostarczy mi muline...

1. Data: 2002-10-24 20:06:16

Temat: Re: Branzoletki przyjaźni
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sprzedaje branzoletki przyjaźni...

jakos mi to zle zabrzmialo...brrrr

Jola L-L

1. Data: 2002-10-25 08:16:27

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakos mi to zle zabrzmialo...brrrr
>
> Jola L-L
mnie też, ale mnie proponowanie do sprzedaży czegokolwiek na tej grupie
brzmi nieszczególnie.
No ale ja niedzisiejsza jestem.
Gocha

1. Data: 2002-10-25 10:03:32

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakos mi to zle zabrzmialo...brrrr
>
>                Jola L-L

Ja myślę, że nie trzeba się tak od razu jeżyć. Jedni traktują to swoje
robótkowanie jak czystą pasję, inni robią z tego jeszcze użytek. Skoro
koleżanka sprzedaje te branzoletki, to prawdopodobnie jest na nie popyt. Nie
warto chyba dzielić nas na lepszych i gorszych. Tak mi przyszło do głowy.
Pozdrawiam serdecznie.

Milena

1. Data: 2002-10-25 11:58:31

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> warto chyba dzielić nas na lepszych i gorszych. Tak mi przyszło do głowy.

No dobra, nie dzielę, ale żeby proponować kupno ryby wędkarzowi?!
Gocha

1. Data: 2002-10-25 12:20:00

Od: "Ania" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iv.pl...

1. Data: 2002-10-25 12:22:51

Od: "Ania" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> warto chyba dzielić nas na lepszych i gorszych. Tak mi przyszło do głowy.

Dziękuje za popparcie!!! w każdym razie gdybym chciała komuś przekazać moją
widze byłoby to bardzo trudne....po za tym to moja słodka tajemnica...po za
tym nigdy nie spotkałam kogoś kto by umiał to robić... jeśli by sie ktos
taki znalazł chętnie wymieniłabym sie wzrokami... ... ale robie i dla
przyjemności... i gdyby mieszkał ktos blisko mnie lub wysłał pocztą muline
chętnie zrobie...

1. Data: 2002-10-25 18:06:59

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@i...pl> :

> No dobra, nie dzielę, ale żeby proponować kupno ryby wędkarzowi?!

Ano właśnie, bardzo dziwią mnie wszystkie ogłoszenia o sprzedaży tego czy
tamtego z robótek ręcznych na tej grupce - toż wiadomo, że tutaj każy sam
sobie zrobi jak będzie chciał :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-10-25 18:10:42

Od: "Ania" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> "Gocha" <g...@i...pl> :
> sobie zrobi jak będzie chciał :)
> zrobi sobie jak będzie umiał :))))
Ale ok... umówmy sie że tego nie było...

1. Data: 2002-10-25 22:11:39

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuje za popparcie!!! w każdym razie gdybym chciała komuś przekazać
moją
> widze byłoby to bardzo trudne....po za tym to moja słodka tajemnica...
Nie wiem czy zdarzylas poczytac ta grupe, ale charakteryzuje sie ona tym ze
nie robimy tutaj slodkich tajemnic z tego jak cos robimy lub jakimi
wzorami - wrecz przeciwnie.

>po za
> tym nigdy nie spotkałam kogoś kto by umiał to robić...
No to wlasnie spotkalas...

Tusia

Barokowe anioly
Witajcie