bialy kordonek

1. Data: 2002-10-24 19:00:05

Temat: bialy kordonek
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, powiedzcie mi czy jest do dostania w Krakowie bialy kordonek
(chyba tak to sie nazywa) MONIKA? Jesli tak, to gdzie, bo ja nie moge na nia
trafic :( A moze gdzies poza Krakowem?
Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2002-10-29 13:22:14

Temat: Re: bialy kordonek
Od: "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusiu :),
Bez problemu dostaniesz ją w Krakowie (właśnie wczoraj kupiłam:))) ) w
pasmanterii Piątka.... Hmmm, nie pamiętam dokładnego adresu, ale wyjaśnię
jak tam trafić - jedziesz na Czarnowiejską i wysiadasz na przystanku
Czarnowiejska właśnie. Jeżeli jechałaś "od miasta", to idziesz kawałek dalej
Czarnowiejską (jeżeli od miasteczka AGH, to musisz się cofnąć), do pierwszej
chyba przecznicy. W każdym razie do rogu, gdzie jest antykwariat Skrypt. Tam
skręcasz i jakiś metr dalej jest właśnie Piątka. Jest tam i polski kordonek
i Snechurka i właśnie Monika, i jeszcze jakiś metalizowany:)))

Jakby moje tłumaczenie było mętne, to daj znać - sprawdzę dokładny adres,
albo Cię tam zaprowadzę:))))

Pozdrawiam cieplutko
Aneczka (Kraków)
tel.: 608 635756, GG 155657

1. Data: 2002-10-29 17:14:32

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Deręgowska" <a...@k...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:apm1vf$g4q$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> i Snechurka i właśnie Monika, i jeszcze jakiś metalizowany:)))
>
> Jakby moje tłumaczenie było mętne, to daj znać - sprawdzę dokładny adres,

Hej
To jest chyba ulica Konarskiego, bylam tam nawet dzisiaj
ale nie zwrocilam uwagi na nazwe ulicy.
Kordonek "Monika" byl na pewno w takich dosc duzych motkach.

Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG 4329119

1. Data: 2002-11-04 10:29:53

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!!:)))

Ogromnie Wam dziekuje. W tym tygodniu wybiore sie na duze "Monikowe" zakupy.
Zdam relacje jak trafilam. Sprawdzilam na mapie Wasze wskazowki, wiec
powinnam sobie poradzic... Jeszcze raz ogromnie dziekuje.

Pozdrawiam serdecznie,

Tusia

Branzoletki przyjaźni
Barokowe anioly