Bratki, nastrurcje.....

1. Data: 2003-07-17 21:15:09

Temat: Bratki, nastrurcje.....
Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam piękne bratki, piękne nasturcje (już mają niedojrzałe nasiona). Czy
nasiona nasturcji przezimują w glebie, czy je pozbierać (wiem, że lepiej je
zebrać, ale jak mi się nie uda??).
A co z bratkami ?? Na opakowaniu napisali roślina dwuletnia.W tym roku
kwitnie, ale czy w przyszłym będzie istniał??
A czy powojniki można jeszcze sadzić??

Pozdrawiam
Stach

P.s Poszukuje nasturcji odmiany 'Cesarzowa Indii'.

2. Data: 2003-07-17 22:13:18

Temat: Re: Bratki, nastrurcje.....
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-07-18 08:34:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stach Czarnecki" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Mam piękne bratki, piękne nasturcje (już mają niedojrzałe nasiona). Czy
> nasiona nasturcji przezimują w glebie, czy je pozbierać (wiem, że lepiej

Pozbieraj ile się da. Może coś się wysieje - w zeszłym roku miałam kępę
samosiejek, w tym ani jednej, to loteria.

> P.s Poszukuje nasturcji odmiany 'Cesarzowa Indii'.

Kiedyś była w ofercie bodajże "Topstaru", jak się trafi sklep prowadzący
nasiona tej firmy, to może będzie.

Pozdrawiam, Basia.

9.99 zł Shuiler
Dalie i Frezje