Terminy przesadzania

1. Data: 2003-07-17 10:31:57

Temat: Terminy przesadzania
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest gdzies w necie spis co kiedy przesadzamy. np konwalia
piwonia...
Przeprowadzam sie i biore ze soba co sie da...

2. Data: 2003-07-17 15:47:49

Temat: Re: Terminy przesadzania
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci
> Czy jest gdzies w necie spis co kiedy przesadzamy. np konwalia
> piwonia...
> Przeprowadzam sie i biore ze soba co sie da...

Piwonia wrecz nie cierpi przesadzania. Zalatwilem tak u siebie pare sztuk.

3. Data: 2003-07-17 19:20:30

Temat: Odp: Terminy przesadzania
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pablo <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf6get$452$...@n...onet.pl...

> Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci
> >

> Piwonia wrecz nie cierpi przesadzania. Zalatwilem tak u siebie pare sztuk.

Bez przesady. Jeśli robi sie to odpowiednio, nic nie powinno się im stać, to
bardzo żywotne rosliny. Kiedyś wyrzuciłam kepę piwonii, leżała sobie obok
kompostu przez pół lata, jesień i zimę. Po takim leżakowaniu próbowała nawet
rosnąć na wiosnę.
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-07-17 20:07:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady. Jeśli robi sie to odpowiednio, nic nie powinno się im stać,
> bardzo żywotne rosliny.
:)
rzecz w tym
aby nie posadzic ich za gleboko
dokladnie na tej glebokosci na ktorej rosly na starym miejscu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-07-17 21:01:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:008301c34ba2$aa2d8180$ed7c63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> rzecz w tym
> aby nie posadzic ich za gleboko
> dokladnie na tej glebokosci na ktorej rosly na starym miejscu
> :)

Hejka. Piwonie dzieli się dopiero, kiedy są już (jak na kwiaty)
wiekowe, bo najwcześniej po 6 latach. Trzeba uważać, żeby przy tym nie
połamać grubych, ale kruchych korzeni. Czasem trudno się zorientować w
układzie korzeni, bo są one całe oblepione ziemią. Wtedy najprościej po
prostu spłukać karpy mocnym strumieniem wody. Po usunięciu resztek pędów
kwiatowych rozcina się karpy tak, żeby każda część miała co najmniej 35
silnych pąków odnawiających (czyli oczek). Najlepiej od razu je posadzić,
nie czekając aż korzenie przeschną. Piwonie bardzo lubią nawozy organiczne,
więc żeby obficie kwitły można wykopać dołek o głębokości i szerokości 50
cm, wrzucić do niego dwie łopaty obornika, przysypać nieco ziemią i sadzić
rośliny tak, żeby górne pąki leżały ok. 4 cm pod ziemią. Jeśli piwonie
posadzi się za głęboko nie będą kwitły przez pierwsze lata. Piwonie
przesadza się w sierpniu. :-)
Ponadto:http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_08_26.a
sp
Pozdrawiam chłodniej Ja...cki

6. Data: 2003-07-17 21:19:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2003-07-17 21:24:51

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:3F167B1D.541DD58D@enter.net.pl Maciej
<b...@e...net.pl> napisal(a):

>Czy jest gdzies w necie spis co kiedy przesadzamy. np konwalia
> piwonia...

Hejka. Poszukaj: www.google.com , www.jestemleniem.pl
Pozdrawiam cieplutko Ja...cki

8. Data: 2003-07-17 22:13:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

ja swoje u siebie wsadziilem w ziemie w kwietniu
i kwitly nawet u mnie
:)
niestety te moje sa rozowe
a ja nielubie tego koloru
:(

9. Data: 2003-07-17 22:37:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś wyrzuciłam kepę piwonii, leżała sobie obok
> kompostu przez pół lata, jesień i zimę. Po takim leżakowaniu próbowała
> [...]

Widzę,że się z roślinami nie pieprzysz:))

Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-07-17 22:48:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety te moje sa rozowe
> a ja nielubie tego koloru
> :(
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Wiem,wiem, Twój kolor flagowy czerwony:))

Pozdrawia boletus

!!! HELP !!!
rośliny na Sieciogrodzie
karma dla ryb