!!! HELP !!!

1. Data: 2003-07-17 06:51:19

Temat: !!! HELP !!!
Od: "left" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
BARDZO PILNIE sprzedam Cyprysiki Lawsona w pojemnikach foliowych, od 50cm do
80cm po 5 PLN za sztukę, jest ich około 100 więc przy ilości powyżej 50
sztuk cena do
negocjacji, dowóz na mój koszt w promieniu 20km od Poznania,
Srzedam również Świerki kłujące z gruntu, bardzo ładnie wybarwione (są też
sztuki bardziej zielone), można przyjechać i wybrać spośród 200 sztuk, wys.
od 1m do 2m cena od 20 PLN do 50PLN (te dwumetrowe)
Bardzo mi zależy na sprzedaży tych drzewk bo pilnie potrzebuję "środki" na
rejestrację motoru :|, jeśli to zachęci do zakupu tych drzewek to deklaruję
sie do posadzenia drzewek u klienta moją własną siłą roboczą :)
Tel. kom.: 600-751-263 (całą dobę); domowy: 8321-266 (raczej wieczorem, do
23.00)
Zdjęcia Cyprysików i Świerków prześlę zainteresowanym na maila.
o...@k...poznan.pl
Przepraszam że to juz 2 raz w tym tygodniu zamieszczam to ogloszenie ale
naprawdę zależy mi bardzo na sprzedaży tych drzewek.

Kuba - Poznan i okolice (Puszcza Zielonka)

2. Data: 2003-07-17 16:57:16

Temat: Re: !!! HELP !!!
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "left" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sztuk cena do
> negocjacji, dowóz na mój koszt w promieniu 20km od Poznania,

Szkoda, że to tak daleko od Krakowa :(
Goldie

3. Data: 2003-07-17 22:42:27

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, że to tak daleko od Krakowa :(
> Goldie

Nie żałuj.W Hałcnowie pod Bielskiem-Białą
(od Krakowa przed) szkółkarz gruntowy
ma cyprysiki Lawsona 2-3m po 25zł.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-07-18 04:51:26

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie żałuj.W Hałcnowie pod Bielskiem-Białą
> (od Krakowa przed) szkółkarz gruntowy
> ma cyprysiki Lawsona 2-3m po 25zł.

Z dostawą? Bo do Seicento i tak nie wejdą. Masz jakieś namiary na tę wieś,
tel. e-mail?
pozdr.optymistycznie
Goldie

5. Data: 2003-07-18 10:05:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z dostawą? Bo do Seicento i tak nie wejdą. Masz jakieś namiary na tę wieś,
> tel. e-mail?
> pozdr.optymistycznie
> Goldie

Teresa Kropielicka