!!! HELP !!!

następny post »
From: "left" <l...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: !!! HELP !!!
Date: Thu, 17 Jul 2003 08:51:19 +0200

Witam,
BARDZO PILNIE sprzedam Cyprysiki Lawsona w pojemnikach foliowych, od 50cm do
80cm po 5 PLN za sztukę, jest ich około 100 więc przy ilości powyżej 50
sztuk cena do
negocjacji, dowóz na mój koszt w promieniu 20km od Poznania,
Srzedam również Świerki kłujące z gruntu, bardzo ładnie wybarwione (są też
sztuki bardziej zielone), można przyjechać i wybrać spośród 200 sztuk, wys.
od 1m do 2m cena od 20 PLN do 50PLN (te dwumetrowe)
Bardzo mi zależy na sprzedaży tych drzewk bo pilnie potrzebuję "środki" na
rejestrację motoru :|, jeśli to zachęci do zakupu tych drzewek to deklaruję
sie do posadzenia drzewek u klienta moją własną siłą roboczą :)
Tel. kom.: 600-751-263 (całą dobę); domowy: 8321-266 (raczej wieczorem, do
23.00)
Zdjęcia Cyprysików i Świerków prześlę zainteresowanym na maila.
o...@k...poznan.pl
Przepraszam że to juz 2 raz w tym tygodniu zamieszczam to ogloszenie ale
naprawdę zależy mi bardzo na sprzedaży tych drzewek.

Kuba - Poznan i okolice (Puszcza Zielonka)