Re: Brawo, Węgrzy!

Subject: Re: Brawo, Węgrzy!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 21 Jun 2018 12:58:51 +0200

W dniu 2018-06-21 o 12:20, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Nie niby, tylko jest.

> Oczywiście że nie chcą ani jednych ani drugich. Ale uchodźców
> przyjmą, emigrantów ekonomicznych nie.

LOL :)
Przyjmą uchodźców? Serio?
Czyli przyjmą, ale nie przyjmują :):)
Zapytam inaczej: to dlaczego ich nie przyjmują?

W tym momencie pewnie zrozumiałeś dlaczego wyciąłem resztę twojego
wywodu. (Albo nie zrozumiałeś... ale to bez różnicy, bo i tak był bez
związku.)

> Aha i mam się tak zastanawiać dopóki wnioski nie będą zgodne z
> twoimi? Peszek. Potrafię idąc twoim tokiem myślenia dojść do
> twoich wniosków. Strasznie popaprany ten tok rozumowania. Nie
> pros mnie bym sie z nim utozsamial.

Nie oczekuję żebyś utożsamiał się z moim tokiem rozumowania.
Oczekuję, że nie będziesz używał w dyskusjach prostackich insynuacji pod
moim adresem o jakichś peowskich aktywistach i innych bredni i wycieczek
personalnych kompletnie nie na temat.
Poświęć chwilę na zastanowienie się zanim coś napiszesz. Nie ma w tym
nic trudnego. Jedna bredząca ikselka z wybujałą fantazją nie wystarczy?
Koniecznie musisz ją naśladować i narażać się tak jak ona na śmieszność?
Kto mieczem wojuje...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr