Brawo, Węgrzy!

1. Data: 2018-06-19 23:17:00

Temat: Brawo, Węgrzy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiś dobry? - płać więcej!

https://www.tvp.info/37717193/podatek-od-wspomagania
-migracji-rzad-wegier-ma-projekt-ustawy

,,"Specjalnemu podatkowi imigracyjnemu podlega materialne wspomaganie
działalności wspierającej imigrację na Węgrzech" - napisano w projekcie.

Opłata ma wynosić 25 proc. udzielonej pomocy i może być wykorzystana
wyłącznie na wykonywanie zadań związanych z ochroną granicy.

Opodatkowane mają być też kampanie medialne

Za wspieranie imigracji uznano w projekcie m.in. każdą akcję czy
działalność, która bezpośrednio lub pośrednio przyczynia się do imigracji i
jest realizowana poprzez kampanie medialne. Zaliczono tu także propagandę
przedstawiającą imigrację w pozytywnym świetle. ,,

--
XL

2. Data: 2018-06-20 04:27:01

Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2018 o 23:17, XL pisze:

> [...]
> imigracji i jest realizowana poprzez kampanie medialne. Zaliczono tu
> także propagandę przedstawiającą imigrację w pozytywnym świetle. ,,

Bardzo rozsądne podejście. Problemy należy rozwiązywać w miejscu gdzie
się pojawiają a nie eksportować je do obszarów, które borykają się z
innymi, swoimi problemami. w ten sposób nikt nigdy nie uwolniłby się od
trudności.

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-06-20 08:02:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-19 o 23:17, XL pisze:
> [...]
> jest realizowana poprzez kampanie medialne. Zaliczono tu także propagandę
> przedstawiającą imigrację w pozytywnym świetle. ,,

Szkoda, że świat nie wpadł na taki podatek, gdy Polacy uciekali przed
wojną. Albo gdy zmuszano Żydów do emigracji w 1968, przynajmniej zostali
by w Polsce. Ty na pewno byłabyś zadowolona z większej ilości Żydów w
Polsce.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-06-20 09:49:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> się pojawiają a nie eksportować je do obszarów, które borykają się z
> innymi, swoimi problemami. w ten sposób nikt nigdy nie uwolniłby się od

Należy przede wszystkim ukrócić imigracyjne zapędy Afryki, nie mające
niczego wspólnego z ucieczką przed wojną, a mające jedynie charakter
ekonomiczny. Chcą zyc I NIE PRACOWAĆ w Europie - na garnuszku białych.
Trzeba to ukrócić, bo inaczej za chwilę cała Afryka przyjedzie do maleńkiej
Europy.

--
XL

5. Data: 2018-06-20 10:22:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-20 o 09:49, XL pisze:

> Należy przede wszystkim ukrócić imigracyjne zapędy Afryki, nie mające
> niczego wspólnego z ucieczką przed wojną, a mające jedynie charakter
> ekonomiczny.

Tak jakby wcześniejsze ruchy migracyjne były spowodowane wyłącznie wojną
i ludzie nie jeździli po świecie szukając lepszego życia.
W tym Polacy.

> Chcą zyc I NIE PRACOWAĆ w Europie - na garnuszku białych.

Bredzisz. Gdy Polacy wyjeżdżali "za chlebem" to tamtejsi miejscowi
używali dokładnie takiej samej idiotycznej retoryki jak ty.
Wśród wyjeżdżających Polaków też byli ludzie słabo wykształceni, a tacy
potrzebują więcej czasu na integrację. A jeszcze więcej czasu potrzebują
wyprane przez religię mózgi. Dopiero kolejne pokolenia jako tako się
przystosowują i nie ma w tym nic zaskakującego.
Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, jak ty w życiu żadnego podręcznika do
historii na oczy nie widziałaś?

> Trzeba to ukrócić, bo inaczej za chwilę cała Afryka przyjedzie do maleńkiej
> Europy.

Długi trzeba spłacać. Może wystarczy im oddać co biali zabrali, to nie
będą mieli powodów tu przyjeżdżać.
Fajnie się białym wyznaczało linijką granice w Afryce, pewnie teraz
czarni chcą się białym pochwalić, że też potrafią posługiwać się linijką.
Historia lubi toczyć się kołem, kto mieczem wojuje... równowaga w
przyrodzie i takie tam inne życiowe mądrości, o których nie masz pojęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-06-20 15:39:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Trzeba to ukrócić, bo inaczej za chwilę cała Afryka przyjedzie do maleńkiej

My, Polacy, nie damy się wmanewrować w zbiorową odpowiedzialność za
europejski kolonializm - wara państwom ekskolonialnym od Polski, niech się
gonią z czarnymi bez nas!

--
XL

7. Data: 2018-06-20 18:38:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-20 o 15:39, XL pisze:

> My, Polacy, nie damy się wmanewrować w zbiorową odpowiedzialność za
> europejski kolonializm - wara państwom ekskolonialnym od Polski, niech się
> gonią z czarnymi bez nas!

Fajnie jak udajesz, że nie czytasz moich postów i odpowiadasz w gałęzi
pedofila :)

Nie chce mi się tłumaczyć ci szczegółowo, bo i tak nie zrozumiesz, ale
przyjmij do wiadomości, że teraz problemem (ekonomicznym... bo o tym
mowa) nie są nierówności na poziomie państw narodowych (które odchodzą
do lamusa) w Europie, czyli również w Polsce, gdzie ludzie żyją jak
pączki w maśle, ale problemem są nierówności na poziomie globalnym.
W XXI wieku wioska Ziemia nam się trochę skurczyła i ludzi "trochę"
przybyło.

Zdaję sobie sprawę, że przeczytanie powyższego może sprawić ci trudność.
Zdanie jest dość rozbudowane, wtrącenia w nawiasach, sarkazm... spore
wyzwanie dla twojego umysłu, ale spróbuj chociaż udawać, ze coś z tego
zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-06-20 22:26:07

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2018 um 10:22 schrieb Kviat:

> [...]
> przystosowują i nie ma w tym nic zaskakującego.
> Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, jak ty w życiu żadnego podręcznika do

"Polish jokes" w Ameryce, "polnische Wirtschaft" w Niemczech nie wziely
sie z powietrza, tylko przyszly wlasnie z tymi migrujacymi analfabetami.
A niechec do obcych jest stara jak swiat. W Niemczech sa liczne ksiazki
i reportarze o losach przybylych po II WS "rodakow" (ponad 7 mln).
Uwazano ich za barbarzyncow, prymitywow, traktowano nieufnie i jako
tania sile robocza. Do tej pory trwaja przesady o Ossis, czyli
przybyszach z dawnej NRD. W latach 90 partie nacjonalistyczne na
plakatach straszyly przybyszami z Polski, Rumunii i ZSRR. Na plakatach
pokazywali zdjecia bezzebnych Niemcow i obcych, ktorym podatnicy funduja
nowe zeby i daja mieszkania. Pasozytami i pierwotniakami jednak nie
straszono, bo moze nauczyli sie czegos z historii?

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

9. Data: 2018-06-20 22:47:46

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2018 um 08:02 schrieb Kviat:

> [...]
> wojną. Albo gdy zmuszano Żydów do emigracji w 1968, przynajmniej zostali
> by w Polsce. Ty na pewno byłabyś zadowolona z większej ilości Żydów w

Niemcy przed wojna na to wpadli. Pochodzace np. z Polski osoby
pochodzenia zydowskiego deportowali, a innych zmuszali do emigracji lub
ucieczki. Wyjezdzajacy nie mogli wywozic swego mienia czy pieniedzy ze
sprzedazy fabryk, domow lub mieszkan. Pieniadze te trafialy na specjalne
konto (Sperrmark), z ktorych tylko niewielka czesc mogla byc
przekazywana za granice. Zreszta te sprzedaze byly na warunkach wladz
czyli bardzo ponizej wartosci rynkowej.

Ciekawa jest historia znanego domu wysylkowego Neckermann. Pochodzacy z
bogatej rodziny przedsiebiorcow Josef Neckermann skorzystal z akcji
"aryzacji" gospodarki oraz "praw norymberskich" i wykupil za bezcen pare
przedsiebiorstw zydowskich: dom handlowy Siegmunda Ruschkewitza, Merkur,
Vetter i fabryke odziezowa Karla Joela, dziadka Billy Joela...

https://de.wikipedia.org/wiki/Neckermann_(Versandhan
del)

Ach Goddallah!

10. Data: 2018-06-21 09:04:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> A ty uparcie cfaniakujesz udając że nie ma różnicy pomiędzy
> imigrantem a uchodźcą. I jak tu nie nazywać cię Peowskim
> aktywistą, Piotruś - no jak? :)

Twoje dobre chęci w jego stronę są cenne, ale próżne, bo on nie udaje. On
po prostu nie wie o tej różnicy. W zwiazku z tym został zaprzegnięty jako
szeregowe wsparcie dla polityki pogrążenia Europy w zapaści i doprowadzenia
do wojny. Hitler też takich tepych łbów używał. Byli dla niego
najcenniejsi, bo bez żadnych oporów realizowali jego wytyczne.

--
XL

Nudy i pustka.
Niemiecki exodus.
VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.