Niemiecki exodus.

1. Data: 2018-06-18 17:17:21

Temat: Niemiecki exodus.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://ndie.pl/niemcy-masowo-wyjezdzaja-kraju-zasta
pi/

,,Dane zebrane przez niemiecką agencję statystyczną, Destatis, pokazują, że
w 2015 roku 138 tysięcy Niemców opuściło kraj. Przewiduje się, że jeszcze
więcej osób emigruje w roku 2016. W reportażu o ,,drenażu mózgów",
zatytułowanym ,,Utalentowani obywatele Niemiec masowo opuszczają kraj," Die
Welt donosi, że ponad 1,5 miliona Niemców, wielu z nich posiadających
wyższe wykształcenie, wyjechało z kraju w ciągu ostatniego
dziesięciolecia.(...)

W dniu 14 października, monachijska gazeta Tageszeitung opublikowała
płynący prosto z serca list od ,,Anny," matki dwojga dzieci, która pisała o
swojej decyzji dotyczącej wyprowadzki jej rodziny z miasta, ponieważ
migranci uczynili jej życie tam praktycznie niemożliwym. W liście,
zaadresowanym do burmistrza Monachium, Dietera Reitera, napisała:

,,Piszę dziś do Pana coś w rodzaju listu pożegnalnego (Abschiedsbrief),
wyjaśniającego, dlaczego ja i moja rodzina opuszczamy miasto, chociaż
pewnie nikogo to nie obchodzi.

,,Mam 35 lat, mieszkam tutaj z moim mężem i dwoma małymi synami w
ekskluzywnym bliźniaku z miejscami parkingowymi. Można by więc powiedzieć,
że, jak na standardy panujące w Monachium, powodzi nam się bardzo dobrze.
[...] Żyje nam się bardzo dobrze, mamy dużo przestrzeni, niedaleko znajduje
się park. Dlaczego więc rodzina taka, jak moja, decyduje się opuścić
miasto? [...]

,,Przypuszczam, że Pańskie dzieci nie korzystają z obiektów użyteczności
publicznej, transportu publicznego, ani, że nie uczęszczają do szkół
publicznych w ,,problemowych dzielnicach." Przypuszczam też, że ani Pan, ani
inni politycy rzadko, jeśli w ogóle, przychodzą tu na spacery.

,,Tak więc, w poniedziałek rano, poszłam na śniadanie kobiet z sąsiedztwa,
sponsorowane przez miasto Monachium. Spotkałam tam 6-8 kobiet, niektóre z
nich były z dziećmi. Wszystkie kobiety miały na głowach chusty i żadna nie
mówiła po niemiecku. Organizatorzy imprezy szybko poinformowali mnie, że
prawdopodobnie będzie mi trudno się tutaj zintegrować (ich słowa!!!).
Chciałam zauważyć, że jestem Niemką. Mówię płynnie po niemiecku i nie noszę
chusty na głowie. Uśmiechnęłam się więc delikatnie i powiedziałam, że
chciałabym spróbować zintegrować się. Niestety, na śniadanie przyniosłam
kanapki z salami i szynką, ponieważ wszystkie kobiety poproszono, aby coś
ze sobą przyniosły. Zatem oczywiście, miałam jeszcze mniejsze szanse na
integrację.

,,Nie byłam w stanie porozmawiać po niemiecku z żadną z kobiet
uczestniczących w śniadaniu, a właśnie to miało na celu promowanie
integracji. Nikt jednak nie był zainteresowany. Organizatorzy nie nalegali
na mówienie po niemiecku, a kobiety, prawdopodobnie przynależące do tej
samej arabsko-tureckiej grupy, po prostu chciały wykorzystać salę.

,,Wtedy zapytałam o rodzinny brunch. [...] Powiedziano mi, że odbędzie się on
w osobnych pomieszczeniach. Mężczyźni i kobiety oddzielnie. Najpierw
pomyślałam, że to kiepski żart. Niestety, to nie był żart. [...]

,,Więc moje odczucie z tych imprez, mających promować integrację, jest
bardzo złe. W ogóle nie dochodzi do żadnej wymiany zdań!!! W jaki sposób
miasto Monachium może tolerować coś takiego? Moim zdaniem, należy
zakwestionować całą koncepcję tych imprez, organizowanych w celu promowania
integracji. [...] Poinformowano mnie, że nie wolno mi dawać wieprzowiny
dziecku na drugie śniadanie w szkole!! Zaraz?! Przecież jesteśmy w
Niemczech! [...]

,,Podsumowując, panujące warunki sprawiają, że czuję, iż tak naprawdę nikt
nas tu nie chce. Że nasza rodzina tak naprawdę tu nie pasuje. Mój mąż mówi,
że czasem ma wrażenie, iż jesteśmy teraz największą mniejszością, bez
jakiegokolwiek lobby. Dla każdej grupy istnieje jakaś instytucja, miejsce,
publiczne zainteresowanie, ale my, heteroseksualne małżeństwo z dwójką
dzieci, pracujący, ani nie niepełnosprawni, ani nie muzułmanie - my nie
wzbudzamy już żadnego zainteresowania.

,,Gdy w przedszkolu mojego syna wspomniałam, że rozważamy wyprowadzkę z
miasta i przedstawiłam powody, dla których chcemy to zrobić, zostałam ostro
zaatakowana przez kierownictwo szkoły. To przez ludzi takich, jak my -
powiedziano mi - integracja nie działa. Właśnie dlatego, że przenosimy
nasze dzieci. Co najmniej dwie inne matki zaczęły mnie brutalnie wyzywać.
Kierownictwo określa mnie teraz jako osobę ,,ksenofobiczną."

,,To jest właśnie przyczyną, dla której osoby takie, jak ja tracą
cierpliwość i decydują się głosować na inne partie polityczne. [...] Szczerze
mówiąc, objechałam pół świata, mam więcej przyjaciół za granicą niż w
Niemczech i nie mam żadnych uprzedzeń ani awersji do ludzi ze względu na
ich pochodzenie. Zwiedziłam wiele miejsc na świecie i wiem, że sposób, w
jaki tutaj prowadzi się integrację, spowoduje, że inni dojdą do tych samych
wniosków, co my: albo wyślemy nasze dzieci do prywatnych szkół i
przedszkoli, albo przeniesiemy się gdzie indziej. Wystarczy.
Żegnam!!!!!!!!!!""

--
XL

2. Data: 2018-06-21 13:10:37

Temat: Re: Niemiecki exodus.
Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Montag, 18. Juni 2018 17:17:22 UTC+2 schrieb XL:
> [...]
> Welt donosi, że ponad 1,5 miliona Niemców, wielu z nich posiadających
> wyższe wykształcenie, wyjechało z kraju w ciągu ostatniego

Nieaktualne te dane. W 2015 roku 156.536 Niemcow wymeldowalo sie na pobyt zagranica.
Wielki upust krwi i jak sie kraj po tym podniesie? W koncu to 0,187%! Mnostwo domow i
mieszkan do wziecia, ceny nieruchomosci spadaja! :-) Ale Brytyjczykom tez nie podoba
sie chyba klimat, bo w tym czasie wyjechalo 161.737 osob, tudziez Hiszpanom
(164.345), Francuzom (196.660), Wlochom (59.916), Grekom (53.691), Holendrom (51.582)
itd.
Przyjezdzaja za to obcy. I tak w Niemczech 14,7% mieszkancow urodzilo sie za granica,
w W.Brytanii 14,1 , we Francji 12,2... ale w Luksemburgu az 45,7 , Norwegii 15,2,
Liechtensteinie 65,2, Szwajcarii 28,4 itd.
Trudno sie dziwic, ze tyle zamachow terrorystycznych, przestepstw... ;-)

https://de.statista.com/statistik/daten/studie/36039
5/umfrage/einwanderer-und-auswanderer-in-den-eu-laen
dern/

http://ec.europa.eu/eurostat/home
http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&
init=1&language=de&pcode=tps00001&plugin=1

3. Data: 2018-06-21 15:05:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:
> [...]
> wyjechalo 161.737 osob, tudziez Hiszpanom (164.345), Francuzom (196.660),
> Wlochom (59.916), Grekom (53.691), Holendrom (51.582) itd.

No właśnie dlatego tamci wyjechali.
Dzięki za poparcie.

--
XL

4. Data: 2018-06-21 15:20:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 15:05, XL pisze:
pi/

> No właśnie dlatego tamci wyjechali.
> Dzięki za poparcie.

Poważnie sądzisz, że 156.536 Niemców + 161.737 Brytyjczyków + 164.345
Hiszpanów + 196.660 Francuzów +... wyjechało z Europy w obawie przed
uchodźcami?
I w/g ciebie dokąd się przeprowadzili? Rozpłynęli się w powietrzu?
Pojechali do Aryki? A może osiedlili się na Węgrzech, skoro tam tak
dobrze bronią się przed uchodźcami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-06-21 20:34:05

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.06.2018 um 15:20 schrieb Kviat:
> [...]
> I w/g ciebie dokąd się przeprowadzili? Rozpłynęli się w powietrzu?
> Pojechali do Aryki? A może osiedlili się na Węgrzech, skoro tam tak

W przeciwienstwie do wielu innych jestem zdrowy i wlasnie wrocilem z
silowni, a jutro nastepna dawka. :-)
Ale do rzeczy. Nie chce mi sie szukac, ale chyba od zawsze byly podobne
statystyki wyjazdow (podobno z Francji wyjezdza teraz wiecej Zydow, a z
Niemiec Ossis). Sa setki powodow migracji, o czym mozna przeczytac w
Wikipedii czy gdzie indziej: polityczne, ekonomiczne, klimatyczne,
rodzinne, zdrowotne, psychiczne itd. W Turcji, Portugalii (plus
Madeira), Hiszpanii (tez Kanary, Baleary) oraz w Namibii, Ekwadorze,
Kostaryce itd. sa cale osiedla, duze skupiska Europejczykow, rodzime
firmy przewozowe, ubezpieczenia, adwokaci, lekarze, biura podrozy, a tam
prawie kazdy miejscowy wyglada na uchodzce. :-) Sporo ludzi z roznych
powodow sie przemieszcza - we wspomnianych krajach widzialem niemiecki
dom starcow (Algarve, Portugalia), dunskie, niemieckie, brytyjskie
osiedla (Teneryfa, Turcja), Niemcow, Austriakow, Szwajcarow,
Brytyjczykow osiadlych w Ekwadorze (oraz Galapagos), setki wozow
kampingowych z Francji, Wloch, Szwecji, Niemiec, Austrii na poludniu
Portugalii (uciekli przed zima)... O USA i Kanadzie nie bede wspominal.
Tak wyglada swiat. A pani xl i jej podobni sie tego boja, siedza w domu
i strasza innych. Cierpia bardzo jak nie znajda (jak jehowici).

Namibia https://tinyurl.com/ycs33nht
https://tinyurl.com/yaq44wep
https://tinyurl.com/y9c9jhnq

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2018-06-21 21:59:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 20:34, silvio balconetti pisze:

> W przeciwienstwie do wielu innych jestem zdrowy i wlasnie wrocilem z
> silowni, a jutro nastepna dawka. :-)

:)

> Ale do rzeczy. Nie chce mi sie szukac, ale chyba od zawsze byly podobne
> statystyki wyjazdow (podobno z Francji wyjezdza teraz wiecej Zydow, a z
> Niemiec Ossis). Sa setki powodow migracji,

Do tych ludzi kompletnie nie dociera, że świat się zmienił i jakie są
konsekwencje braku granic. Tkwią mentalnie w XIX wieku w swojej wiosce,
a ich kontakt z zagranicą ogranicza się do przejrzenia ofert biura podróży.
Taki przykładowy Niemiec kupi sobie domek albo mieszkanie w Hiszpanii,
bo taki ma akurat pomysł na swoją emeryturę, to od razu że ucieka przed
imigrantami :) Tak jakby w Hiszpanii nie było imigrantów. Ale liczy się
do tych 156.536...
Albo pozna jakąś fajną Francuzkę i postanowią zamieszkać we Francji.
W pale im się nie mieści, że można bez zgody urzędnika wydzielającego
paszporty tak sobie postanowić, bo ma się taki kaprys.

No bo dla "prawdziwego patrioty" zmiana kraju musi być spowodowana
poważnym powodem, takim jak strach przed emigrantami, a nie takie
popierdółki jak zmiana pracy, fajna laska, albo kiepska pogoda.
Jak komuś się pogoda nie podoba, to na pewno jest z ukrytej opcji
platformerskiej :)

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2018-06-21 22:54:54

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popierdółki jak zmiana pracy, fajna laska, albo kiepska pogoda.
> Jak komuś się pogoda nie podoba, to na pewno jest z ukrytej opcji

Zgadza sie. Troche jezdzilem i spotykalem ludzi, ktorzy wlasnie
przypadkowo gdzies osiedli. Planowali urlop, a wyszlo na lata. Na
Kostaryce, w Ekwadorze, w Turcji, na Alasce. Jedni podrozuja i wracaja
do domu (moj jest od ponad 30 lat poza PL), inni z powodow
sentymentalnych, finansowych, estetycznych, swira lub przypadku osiadaja
gdzies indziej.
Wlasnie ogladalem szacunki rozwoju demograficznego Europy i wyglada na
to, ze za dwa lata pare krajow sie zmniejszy: Bulgaria, Grecja,
Chorwacja, Lotwa, Litwa, Wegry, Malta, Portugalia, Polska i Rumunia. Czy
to z powodu Kaczynskiego, Orbana czy Putina? A moze biedy, klimatu, zlej
tesciowej, sasiadow. :-) Cholera wie.

PS. Polskojezycznych mozna prawie wszedzie spotkac: znalazlem polskie
ksiazki w hotelach w Botswanie i Portugalii, podrozujace samotnie dwie
dziewczyny w Andach ekwadorskich (bylo cos ponad 3.000 m), pare w grupie
z USA (?) na jednej z wysp Galapagos i puknieta babe w towarzystwie kolo
Fairbanks (Alaska). Tym ostatnim nie przyznalem sie, ze ich rozumiem.

Ach Goddallah!

8. Data: 2018-06-26 04:35:15

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"sylvio" <h...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> 45,7 , Norwegii 15,2, Liechtensteinie 65,2, Szwajcarii 28,4 itd.
> Trudno sie dziwic, ze tyle zamachow terrorystycznych, przestepstw... ;-)

Zwłaszcza w takim Luksemburgu, nie?

9. Data: 2018-06-26 10:22:11

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.06.2018 um 04:35 schrieb Pszemol:
> "sylvio" <h...@g...com> wrote in message
ps.com...
pi/

> Zwłaszcza w takim Luksemburgu, nie?

Maly kraj, wiec moze trudno go znalezc? Poza tym na co sie mozna tam
zamachnac, kogo zgwalcic? :-)
--
saluto
Silvio Balconetti

10. Data: 2018-06-27 18:24:51

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> [...]
> w 2015 roku 138 tysięcy Niemców opuściło kraj. Przewiduje się, że jeszcze

Niemcy mają praktycznie cały świat dla siebie, jeżdżą se wszędzie bez wiz.
Taki emeryt niemiecki nie musi siedzieć na starość u siebie, wręcz
jest pożądany w biedniejszych państwach.

VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.
boty atakują
Sprawa T.Komendy - giną świadkowie.