boty atakują

1. Data: 2018-06-13 19:12:36

Temat: boty atakują
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

No cóż, pislamiści korzystają z rosyjskich metod, bo sami nie są w
stanie podjąć jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji.
Skoro są tacy świetni i tylu ludzi ich popiera, to po co im boty?
I dlaczego budują płoty dookoła parlamentu?

https://oko.press/tomyboty-rozpaczliwy-hejt-zwolenni
kow-jakiego-po-zdemaskowaniu-przez-oko-press-botow-w
-sluzbie-pis/

"Śledziłam, jakie między innymi konta (poza typowymi użytkownikami)
aktywnie włączają się w tę akcję. Przytoczę kilka nazw (pisownia
oryginalna): ZającCoKicToKloc, Dumanarodu, Wraża purchawa, Kapitan
Nomada, brat pit, Armikorg, Win Iks Pe, Żółwik_Ben_Bot, Efka Konefka,
Lefties Vanquisher, Pierożki bezglutenowe, hr. Faflunin, Parva Dick."

"Cel takich personalnych działań zawsze jest oczywisty - chodzi o
podważenie wiarygodności, ale też doprowadzenie do tzw. efektu
zamrożenia. Powoduje on, że człowiek poddany cyfrowemu mobbingowi (tak
coraz częściej na świecie nazywa się tego typu ataki) najpierw przestaje
bronić swoich racji, a potem wycofuje się ze swoich działań - ze strachu
przed kolejną reakcją albo z powodu zniechęcenia. Co charakterystyczne,
w atakach nie sposób dopatrzeć się choćby elementów merytorycznej
krytyki, są to wyłącznie działania mobbingujące, ośmieszające i poniżające."

"Teraz, dzięki monitorowaniu akcyjnego hashtagu, który nigdy wcześniej
nie był używany, oraz nie wywoływał emocji w innych grupach społecznych,
udało się tę liczbę dość dokładnie określić. Tweety pisało i
dystrybuowało ok. 2,5 tys. kont (dane z 12 czerwca, godz. 21.00)."

"Jednocześnie analityka pozwoliła zlokalizować te konta. Według
narzędzia Follow the hashtag, najwięcej wpisów powstało w... Sanoku. 12
czerwca rano na drugim miejscu wśród miejscowości był Kraków, a dopiero
na trzecim tak ważna obecnie dla Patryka Jakiego Warszawa. Do wieczora
Warszawa wskoczyła na drugie miejsce, ale Sanok pozostał liderem."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-06-13 19:23:24

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak samo z niepełnosprawnymi, dwa dni przed prześladowaniem w sejmie tych ludzi,
uruchomiły się gromadnie na FB martwe konta, która atakowały protest
niepełnosprawnych.
Partament ogrodzony bo się boją, gdyż zaatakowali kraj i przecież tych co zaatakowali
konstytucje, to my wieszaliśmy publicznie. Kosciuszko pisał do Jeffersona że wróg
kraju atakuje prawa narodu taki sam jak okupant. Non stop łamią niekonstytucyjnymi
ustawami prawa narodu zapisane w konstytucji dla własnych interesów. Kradną tak że
tylko Potop szwedzki temu dorównuje, a wtenczas nakradli najbardziej, więc wiadomo po
postepowaniu, że to wrogowie Polski i Polaków, a ich zachowania nie tylko skończą się
w więzieniu ale i rozbijaniem łbów.

3. Data: 2018-06-16 18:58:17

Temat: Re: boty atakują
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 czerwca 2018 19:23:25 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:
> [...]
zachowania nie tylko skończą się w więzieniu ale i rozbijaniem łbów.

Czapkuj za peło, może znów wrócisz do swojej rudery.
10-20% bezrobocie dla liberałów to aj waj. Będą mogli płacić takim pajacom
jak TY znacznie mniej.

Sprawa T.Komendy - giną świadkowie.
Eutanazistom.
Przestańcie się bać!