Ma ktos kota?

1. Data: 2018-06-11 21:27:32

Temat: Ma ktos kota?
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W ksiazce "Die Psycho-Trojaner - Wie Parasiten uns steuern" (M. Niehaus
i A. Pfuhl) autorki opisuja wplyw niektorych pasozytow na ludzka
psychike. Na przyklad zarazki kily, wirus borna lub toxoplasma atakuja
ludzki mozg i zmieniaja psychike. Jednokomórkowa toksoplazma (Toxoplasma
gondii) jest szczególnie wyrafinowana. Jednokomórkowy pasożyt, krewny
patogenu wywołującego malarię, mnoży się w jelitach kotów. Cysty
wydalane z kałem są przenoszone przez owady i robaki na szczury i myszy,
poprzez bezpośredni kontakt z ludźmi. Zainfekowane myszy tracą swój
strach przed kotami i zapach kociego moczu staje sie dla nich kuszący.
Również w ludzkim mózgu infekcja toxoplasma powoduje zmianę poziomu
neuroprzekaźników. U ludzi toksoplazma wpływa na uwalnianie dopaminy, a
podwyższonemu poziomowi dopaminy towarzysza iluzje i halucynacje, czyli
objawy schizofrenii. Istnieje statystyczny związek między zakażeniem
toxoplasma a zwiększonym ryzykiem rozwoju schizofrenii.

Ach Goddallah!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

2. Data: 2018-06-11 21:39:25

Temat: Re: Ma ktos kota?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
> objawy schizofrenii. Istnieje statystyczny związek między zakażeniem
> toxoplasma a zwiększonym ryzykiem rozwoju schizofrenii.

Masz niezłego kota!

--
XL

3. Data: 2018-06-12 00:11:50

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.2018 um 21:27 schrieb silvio balconetti:
> [...]
> objawy schizofrenii. Istnieje statystyczny związek między zakażeniem
> toxoplasma a zwiększonym ryzykiem rozwoju schizofrenii.

Dla znajacych jezyki pare cytatow z Wkipedii i linki:

>Beim Menschen werden durch Toxoplasmainfektionen möglicherweise
verursachte Verhaltensänderungen immer wieder diskutiert<

https://de.wikipedia.org/wiki/Toxoplasma_gondii

>Although a causal relationship between latent toxoplasmosis with these
neurological phenomena has not yet been established,[8][14] preliminary
evidence suggests that T. gondii infection may induce some of the same
alterations in the human brain as those observed in mice.[24][25]

(...)
Furthermore, this parasite has been associated with many neurological
disorders such as schizophrenia. In a meta-analysis of 23 studies that
met inclusion criteria, the seroprevalence of antibodies to T. gondii in
people with schizophrenia is significantly higher than in control
populations (OR=2.73, P<0.000001).[80] More recent studies found that
suicide attempters has significantly higher IgG antibody levels to T.
gondii than patients without a suicide attempt.[81] Infection was also
shown to be associated with suicide in women over the age of 60.
(P<0.005) [82]<

https://en.wikipedia.org/wiki/Toxoplasma_gondii

http://www.deutschlandfunkkultur.de/m-niehaus-a-pfuh
l-die-psycho-trojaner-die-macht-der.1270.de.html?dra
m:article_id=378503

https://www.wissenschaft-aktuell.de/extra_rubriken/M
onika_Niehaus_und_Andrea_Pfuhl__Die_Psycho_Trojaner_
_ndash__Wie_Parasiten_uns_steuern.html

Ach Goddallah!

("Ach Goddallah!" po frankonsku = "Ach wie süüüüüß!" po niemiecku)

4. Data: 2018-06-12 09:43:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_ndash__Wie_Parasiten_uns_steuern.html

> Ach Goddallah!
>
> ("Ach Goddallah!" po frankonsku = "Ach wie süüüüüß!" po niemiecku)

Twoj kot rośnie.

--
XL

Hartman o moralności
Swiat bez pieniedzy -The Free World Charter
Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Aniołom
Aniołom