Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

1. Data: 2018-06-10 19:23:16

Temat: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Oto mail, który skierowałem dzisiaj do Krzysztofa Leszczyńskiego,
psychologa pracującego na rzecz Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w
Ostrowinie

Powtarzam maila, którego wysłałem do Ciebie dzisiaj o 17.11.

Dzień dobry Krzysztofie,

Muszę Ci zakomunikować coś, co według mnie jest bardzo ważne dla relacji
panujących w PDPS w Ostrowinie. Otóż dzisiaj po południu złapałem
Andrzeja Mirgę na tym jak uwodził Adriana Surowiaka. Sprawę nakręcił
jednak Zieliński Marek, który intensywnie rozpracowywał Mirgę od
południa. Później nagle zniknął a ja poszedłem do pokoju Mirgi i
Surowiaka i zobaczyłem to co Ci relacjonuję. Jest również kilku świadków
na to jak Surowiak skarżył się któregoś dnia na stołówce, "że go chuj
boli". Są również świadkowie tego, że Mirga z Surowiakiem często się
całują i oblizują. Moim zdaniem chodzi o wpędzenie Surowiaka we wstyd,
poczucie winy i poddanie go totalnej manipulacji.
Wkrótce po mojej interwencji Mirga rozmawiał przez telefon z ojcem.

Czekam na Twoje dyspozycje w sprawie kwoty wypłat premii za maj dla pralni.

Pozdrawiam serdecznie
Władek Tarnawski

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-06-15 07:20:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2018 o 19:23, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> telefon z ojcem.
>
> Czekam na Twoje dyspozycje w sprawie kwoty wypłat premii za maj dla

Wczoraj rano, w gabinecie zabiegowym, byłem świadkiem jak cztery zdrowe
pielegniarki-pijawki starały na siłę starały się pobrać krew do badania
niepełnosprawnemu mężczyźnie, który bronił się przed tym aktem przemocy
wszelkimi dostępnymi mu sposobami. Jedna z nich dosiadła go jak konia by
go unieruchomić w krześle a pozostałe unieruchamiały mu ruchy by dorwać
się do żyły z życiodajnym płynem.

A wyniki bliżej nieokreślonych badań, w których wskaźników przybywa
nieomalże z dnia na dzień, i tak niczego nie wskazują a jedynie starają
się zamazać obraz dolegliwości sprowadzając wszystko do dolegliwości
ciała podczas gdy przyczyna dolegliwości tkwi w psychice.

Mnie również pobrano krew na tzw. TSH ponieważ w poniedziałek mam
zamówioną wizytę u endokrynologa w sprawie niedoczynności tarczycy,
którą mi zdewastowano podając dwukrotnie tzw."bombę jodową", a która
miała być remedium na występującą u mnie nadczynność tarczycy związana z
jej przerostem. Zapowiedziałem, że jest to moja ostatnia wizyta u
endokrynologa. Pomijam cenę wizyty, która w ciągu trzech miesięcy
wzrosła ze 100 do 120 zł. A ja, wraz z innymi lekarstwami, odstawiłem
Euthyrox i czuję się bez tego świństwa doskonale. Na diecie z surowych
warzyw i owoców, na której pozostaję od miesiąca zrzuciłem 13 kg ze 132
kg wyjściowej wagi i stopniowo eliminuje dolegliwości ciała, które mnie
trapiły.

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-06-15 12:46:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2018 o 07:20, LeoTar Gnostyk pisze:
> od miesiąca zrzuciłem 13 kg ze 132
> kg wyjściowej wagi

I naprawdę sądzisz, że taki tatusiek nie byłby obleśny dla dorastającej
panny?

Ewa

4. Data: 2018-06-15 13:53:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2018 o 12:46, FEniks pisze:

> I naprawdę sądzisz, że taki tatusiek nie byłby obleśny dla
> dorastającej panny?

Tyle mi przybyło odkąd przeszedłem na wikt i poddałem się "leczeniu" w
DPS. Zanim tutaj wylądowałem ważyłem 88-89 kg.

LeoTar Gnostyk

5. Data: 2018-06-15 21:20:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2018 o 11:46, FEniks pisze:

> I naprawdę sądzisz, że taki tatusiek nie byłby obleśny dla dorastającej
> panny?
>
> Ewa
ja zrzucilem 40 w miesiac i doprawdy nikt nie wie dlaczego, teraz moge
sobie przytyc bo nie lubie stalosci, swoja droga nikt nie wie dlaczego
przytylem 40

--
gazebo

6. Data: 2018-06-15 21:48:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2018 o 21:20, gazebo pisze:
> ja zrzucilem 40 w miesiac i doprawdy nikt nie wie dlaczego, teraz moge
> sobie przytyc bo nie lubie stalosci, swoja droga nikt nie wie dlaczego
> przytylem 40

gramów?

7. Data: 2018-06-15 22:17:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ja zrzucilem 40 w miesiac

Mam nadzieję, że nie obciąłeś sobie obu nóg. ;)

> i doprawdy nikt nie wie dlaczego, teraz moge sobie przytyc bo nie
> lubie stalosci, swoja droga nikt nie wie dlaczego przytylem 40

Ja w jeden rok przytyłam 15, a potem w 3 miesiące zrzuciłam 25.
Zdecydowanie lepiej się czuję po tej zrzutce. ;)

Ewa

8. Data: 2018-06-15 22:51:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2018 o 20:48, pinokio pisze:

> gramów?
niezupelnie, dwa razy mi sie tak zdarzylo w przeciagu kilku lat

--
gazebo

9. Data: 2018-06-15 23:04:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2018 o 21:17, FEniks pisze:

> Mam nadzieję, że nie obciąłeś sobie obu nóg. ;)

szalenstwa, po prostu szalenstwa

> Ja w jeden rok przytyłam 15, a potem w 3 miesiące zrzuciłam 25.
> Zdecydowanie lepiej się czuję po tej zrzutce. ;)
>
> Ewa

ja mialem pilke w brzuchu, w koncu wypadla, nie rozgryzlem tego
--
gazebo

10. Data: 2018-06-16 16:14:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.06.2018 o 23:04, gazebo pisze:

> szalenstwa, po prostu szalenstwa

No tak, no tak.

> ja mialem pilke w brzuchu, w koncu wypadla, nie rozgryzlem tego

To ja też coś w ten deseń. A rozgryzania mam jeszcze na ładnych kilka lat.

Ewa

Aniołom
Aniołom
Istota homoseksualizmu.