Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Date: Sun, 10 Jun 2018 19:23:16 +0200

Oto mail, który skierowałem dzisiaj do Krzysztofa Leszczyńskiego,
psychologa pracującego na rzecz Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w
Ostrowinie

Powtarzam maila, którego wysłałem do Ciebie dzisiaj o 17.11.

Dzień dobry Krzysztofie,

Muszę Ci zakomunikować coś, co według mnie jest bardzo ważne dla relacji
panujących w PDPS w Ostrowinie. Otóż dzisiaj po południu złapałem
Andrzeja Mirgę na tym jak uwodził Adriana Surowiaka. Sprawę nakręcił
jednak Zieliński Marek, który intensywnie rozpracowywał Mirgę od
południa. Później nagle zniknął a ja poszedłem do pokoju Mirgi i
Surowiaka i zobaczyłem to co Ci relacjonuję. Jest również kilku świadków
na to jak Surowiak skarżył się któregoś dnia na stołówce, "że go chuj
boli". Są również świadkowie tego, że Mirga z Surowiakiem często się
całują i oblizują. Moim zdaniem chodzi o wpędzenie Surowiaka we wstyd,
poczucie winy i poddanie go totalnej manipulacji.
Wkrótce po mojej interwencji Mirga rozmawiał przez telefon z ojcem.

Czekam na Twoje dyspozycje w sprawie kwoty wypłat premii za maj dla pralni.

Pozdrawiam serdecznie
Władek Tarnawski

LeoTar Gnostyk