Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

Data: 2018-06-17 17:05:45
Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 10.06.2018 o 19:23, LeoTar Gnostyk pisze:

> Oto mail, który skierowałem dzisiaj do Krzysztofa Leszczyńskiego,
> psychologa pracującego na rzecz Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w
> Ostrowinie
>
> Powtarzam maila, którego wysłałem do Ciebie dzisiaj o 17.11.
>
> Dzień dobry Krzysztofie,
>
> Muszę Ci zakomunikować coś, co według mnie jest bardzo ważne dla
> relacji panujących w PDPS w Ostrowinie. Otóż dzisiaj po południu
> złapałem Andrzeja Mirgę na tym jak uwodził Adriana Surowiaka. Sprawę
> nakręcił jednak Zieliński Marek, który intensywnie rozpracowywał
> [...]

Muszę jeszcze dodać garść informacji do zdarzenia z 10 czerwca 2018.
Otóż oprócz Mirgi i Surowiaka w pokoju Mirgi znajdował się jeszcze Dawid
Brykowicz. I to właściwie jego zachowanie nakazało mi pójść do pokoju
Mirgi. Siedziałem sobie w pokoju telewizyjnym prawego skrzydła budynku
gdy nagle wszedł trochę zmieszany Brykowicz, zrobił sobie kawę, nalał w
drugi kubek kisielu i powiedział do mnie, że wraca do pokoju Mirgi.
Trochę zaskoczony ilością spożywanych przez niego płynów i tym, że nie
bierze nic dla kolegów poszedłem za nim i zobaczyłem Surowiaka i Mirgę
leżących na łóżku Mirgi. Mirga wciskał wręcz Surowiaka, przykrytego
kocem, w ścianę, swoją głowę trzymał nad jego głową i szeptał mu coś do
ucha. Gdy wszedłem byli zaskoczeni, początkowo nie zareagowali i dopiero
po chwili Mirga leniwie zwlókł sie z łóżka a Surowiak speszył się jak
panna. Gdy obaj zwlekli się z łóżka bez słowa wyszedłem z pokoju i
wróciłem na swoje miejsce obserwacyjne w pokoju telewizyjnym. Po chwili
Mirga z Surowiakiem mignęli mi w drzwiach pokoju TV i za chwilę
zobaczyłem ich na palarni debatujących wspólnie z Markiem Zielińskim -
widocznie poszli do niego po instrukcje co mają dalej robić. Sprawa
rozeszła sie po kościach chociaż poinformowałem o zdarzeniu opiekunów
dziennej zmiany, którzy mieli je opisać w raporcie i przekazać
informację zmianie nocnej. Nie mam wglądu w raporty więc nie wiem, czy
istotnie zdarzenie to zostało opisane w raporcie dziennym.
Według mnie uczestnictwo 3 mężczyzn w akcie molestowania jednego z nich
miało ich wzajem od siebie mocno uzależnić, związać wstydliwą tajemnicą
i uczynić z nich zgraną szajkę przestępców, być może morderców na
zawołanie (na hasło).

Próbę wpędzenia Brykowicza podjęli ponownie opiekunowie z 3 piętra w
dniu 15 czerwca 2018 r. kiedy przyłapali go na onanizowaniu się.
Powiedzieli mu, że opiszą ten fakt w raporcie i będzie się tłumaczył
przed kierownikiem. Nie popieram onanizowania się gdyż jest przejawem
wcześniejszego uzależnienia seksualnego oraz próbą rozładowania napięcia
seksualnego spowodowanego tym uzależnieniem, ale też NIE WOLNO wpędzać
człowieka w poczucie wstydu i poczucie winy, gdyż takie obciążenie może
wykorzystać do niecnych celów sprytny programista NLP nakierowany na
czynnienie zła w celu osiągnięcia władzy absolutnej. Jeżeli zaprogramuje
on taką ofiarę to ta na przekazane hasło (np. telefonicznie) gotowa
będzie ona zrobić wszystko, łącznie z popełnieniem morderstwa.
Najwyraźniej socjopatyczny programista-spryciarz, działający w PDPS w
Ostrowinie usilnie poszukuje słabych i podatnych na manipulację
osobników by zrealizować swoje mordercze plany w naszym Domu. A Marek
Zieliński jest tylko pośrednikiem między tym socjopatą a narzędziami
zbrodni. Bo socjopata to tchórz, któremu brakuje poczucia własnej
wartości i odwagi do samodzielnegop działania. Wysługuje sie więc
słabszymi, od nie niego uzależnionymi, którym obiecuje złote góry za nic
by w ten sposób uzależnić ich od siebie i wykorzystać jako karne wojsko
niszczące na jego rozkaz po drodze wszystko co przeciwstawia się jego
dominacji.

A wszystko zaczęło się 28 maja 2018, kiedy, jak zwykle, siedziałem w
pokoju TV prawego skrzydła. W pewnym momencie do pokoju przybiegł
wystraszony Brykowicz mówiąc płaczliwie, że się boi i że uciekł z pokoju
Mirgi. Poszedłem więc zobaczyć co się tam dzieje i zobaczyłem Marka
Zielińskiego wyciągniętego na łóżku i klikającego telefonem. Wróciłem
więc do pokoju TV i uspokoiłem Brykowicza. Za chwilę w drzwiach mignął
mi Zieliński a Brykowicz odważył sie wrócić do pokoju Mirgi. Minęło
kilka minut i nagle niczym burza mignął mi w drzwiach ponownie Zieliński
kierujący się w kierunku pokoju Mirgi. Wypadłem za nim i z hukiem
wpadłem do pokoju Mirgi otwierając gwałtownie zamknięte już drzwi. To co
zobaczyłem w pierwszej chwili przeraziło mnie. Okno w pokoju, pomimo
zakazu po wypadku Pawła Thomasa, było otwarte na ościerz. Mirga,
Surowiak i Brykowicz siedzieli na łóżku Mirgi ściśnięci w kupkę a
Zieliński wisiał nad nimi niczym upiór z rozpostartymi rękami. Huknąłem
na niego głosem, ale zareagował dopiero na trzecia komendę. Gdy odwrócił
się do mnie wyglądał na zahipnotyzowanego, ale gdy warknąłem "wynocha
stąd" zaskoczony moją zdecydowaną postawą pokornie wyszedł z pokoju. W
tej chwili zdałem sobie sprawę, że Zielińskiemu, a raczej jego
mocodawcy, chodziło o to by sprowokować Brykowicza do wyskoczenia przez
okno. Tym bardziej, że już dnia poprzedniego Brykowicz chodził po
parapecie. Moje przypuszczenia potwierdziły się kilka minut później gdy
już wróciłem na mój punkt obserwacyjny w pokoju TV. Za mną przyciągnęła
cała trójka i Surowiak powiedział, że Marek Zieliński obdzielał ich
papierosami ale pominął Brykowicza. Dla Brykowicza, który jest
emocjonalnie bardzo niestabilny, było to poniżenie w obecności
najbliższych kolegów od których jest bardzo uzależniony. Ponieważ
przyjęcie przez nich papierosów od Zielinskiego zadziałało jak
wzmacniacz poniżenia więc jedynym honorowym wyjściem dla niego by
uwolnić się od tego poniżenia byłoby popełnienie samobójstwa. A Marek
Zieliński... No cóż, gdyby udało mu się w stanie posthipnotycznym
doprowadzić do śmierci drugiego człowieka jego programista obciążyłby go
poczuciem winy i strachem przed karą i dla zachowania iluzorycznej
wolności Marek byłby skłonny wykonać każdy rozkaz swojego
socjopatycznego guru, który wykorzystywałby go dla swoich niecnych celów
kontynuowania zła.

LeoTar Gnostyk