Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

Data: 2018-06-19 08:58:50
Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 19.06.2018 o 06:53, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

.html

> A tak przy okazji. Warto sie zapoznać z historią wałbrzyską przygodą
> p.Iwony Siemińskiej jako dyrektorki tamtejszego PCPR a potem Domu
> Małego Dziecka. Znakomita organizatorka do zdobywania pieniędzy i
> totalna destruktorka jeżeli chodzi o relacje międzyludzkie. W podanym
> linku warto przeczytać komentarze.
> https://www.walbrzyszek.com/news,single,init,article
,5023

Po wczorajszej awanturze p.Siemińska stara się uciszyć atmosferę między
mieszkańcami i uśpić ich czujność. Ale dla mnie nie ma to już
najmniejszego znaczenia co sie dzisiaj stanie, czy zebranie się odbędzie
czy też zostanie spacyfikowane. Wczoraj udało mi się ujawnić prawdziwy
cel i metody działania p.Siemińskiej Iwony. Jej koniec w Ostrowinie to
już tylko kwestia czasu.

LeoTar Gnostyk