Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

Data: 2018-06-17 19:58:09
Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Temat: Re: Ważne
Data: Mon, 11 Jun 2018 14:54:56 +0200
Nadawca: Władysław Tarnawski <L...@w...pl>
Firma/Organizacja: Sunrise Services
Adresat: Krzysztof Leszczyński <k...@g...com>

Krzysztofie,

Zarzucam Ci wolę i dążenie do sprawowania władzy absolutnej oraz
dążenie do zniszczenia zalążków prawdziwej wolności opartej na
wzajemnym zaufaniu i szacunku. Nie darmo fascynuje Cię arystokracja,
wojna i władza.

Kłamiesz próbując wcisnąć mi, że do niczego mnie nie zmuszałeś.
Próbowałeś zmusić mnie do przyjmowania odpowiedzialności za decyzje,
które Ty podejmowałeś ale nigdy nie udało Ci się mnie uzależnić i
podporządkować sobie. Robisz z siebie pośmiewisko.

Nigdy nie traktowałeś mnie po partnersku lecz stwarzałeś tylko tego
pozory. Na szczęście mój szósty zmysł, otwarte "trzecie oko"
przestrzegał mnie przed Twoim złym, ponurym wzrokiem. I nie udało
Ci się mnie zmanipulować. Chociaż miałeś jedna szansę, gdy chodziło o
GPS. Ale też myślę sobie, że powstrzymała Cię przed tym nadzieja na
wyzwolenie ku dobru, które niosę ze sobą. Piszę to bo cenię Cię jako
człowieka pomimo zła, które czynisz. A czynisz je ponieważ zostałeś
zniewolony przez matkę i by przetrwać musisz pożywiać sie cierpieniem
najsłabszych, czyli dzieci.

Nic nie poradzę na to, że PRAWDA sprawia Ci przykrość. Pamiętaj jednak o
tym, że najgorsza prawda jest lepsza od słodkiego kłamstwa, które Ty
wszystkim serwujesz. A co do przymuszania mnie do czegokolwiek to nie
masz żadnych szans na to by mnie do czegokolwiek zmusić. Jeżeli
zdobędziesz się na odwagę i pokonasz strach przed zaufaniem drugiemu
człowiekowi to razem możemy stworzyć wspaniałe rzeczy. Ale ja nie jestem
w stanie podjąć za Ciebie tej decyzji - musisz sam pokonać strach przed
nowym i nieznanym.

Nie skaml o litość bo się jej nie doczekasz. Współczuję Ci Twojej
niedoli, ale to Ty sam musisz się zdobyć na odwagę bycia dobrym człowiekiem.

Pozdrawiam serdecznie i z całego serca życzę Ci dokonania się w Tobie
przemiany.

Władek Tarnawski

LeoTar Gnostyk