Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

Data: 2018-06-18 16:44:18
Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 18.06.2018 o 16:18, LeoTar Gnostyk pisze:

> I próbują. Natychmiast po rozmowie z Dyrektor PDPS w asyście
> koordynatorki 3 piętra w obecności kilkunastu mieszkańców sitwa
> postanowiła mnie załatwić litem. Natychmiast wysłali fikcyjne
> zlecenie do laboratorium na ul.Krzywoustego w Olesnicy by
> przygotowali dla mnie fikcyjny wynik, że niby jestem agresywny
> ponieważ+ mam niski poziom litu w organizmie. Wynik odebrał ok godz.
> 15.00 kierowca gdy ja i jeszcze jeden mieszkaniec PDPS czekaliśmy na
> wizytę u endokrynologa. Agresywny nie jestem tylko ze spokojem bronię
> własnych racji i wolności mieszkańców PDPS, którzy sa tak zdołowani,
> [...]

Nakryłem gagatków na gorącym uczynku. Pielęgniarka nie chce mi wydać
wyniku badania poziomu litu, które zostało rzekomo zrobione z mojej
krwi. Mnie pobierano krew w ubiegłym tygodniu tylko raz, do jednej
ampułki dla zrobienia TSH. Za chwilę mam się zgłosić ponownie do
pielęgniarki bo miała taki bałagan w papierach, że az nie mogła znaleźć
mojego wyniku z laboratorium analitycznego ul.Krzywoustego w Oleśnicy.
Pielęgniarka nazywa się Bogusława Mazepa i po naszym powrocie
konferowała z nią długo Danuta Olszewska, która towarzyszyła nam przy
wizycie u endokrynologa. I taż pani Danuta nie pozwoliła mi sie zapoznać
z wynikiem, który odebraliśmy na Krzywoustego. Za chwilę ide jeszcze raz
do p.Mazepy - może odszukała już ten wynik.

LeoTar Gnostyk