Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

31. Data: 2018-06-22 09:30:55

Temat: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2018 o 03:07, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

html

.html

> [...]

> gotów jest zabić kogoś kto mu to uzmysłowi, ale nie jest w stanie
> zrobić tego własnymi rękami. Wszyscy pozostali działają dokładnie
> tak samo bojąc się zaufać, że to nowe które przyniosłem nie jest
> wcale takie straszne - wystarczy wykazać się gotowością do
> całkowitej rezygnacji z władzy. Ale to oznacza konieczność podjęcia
> odpowiedzialności za własne decyzje czego oni podjąć nie chcą
> ponieważ nie wierzą we własny potencjał z powodu braku poczucia
> własnej wartości. Braku, którego praźródłem jest zaborcza i
> zachłanna matka. To dzieci "czarnej matki wdowy".

Nagle sprawy, które pozostawiały od dawien dawna niezałatwione okazały
się możliwe do przeprowadzenia w kilka godzin. Kierownictwo PDPS chce
zatrzeć w pamięci mieszkańców wstrętne wrażenie o swoim wcześniejszym
postępowaniu w nadziei, że uda się im mnie zdyskredytować. Ale mleko się
już rozlało o czym piszę w Doniesieniu do Prokuratury na poczynania
Iwony Siemińskiej w PDPS Ostrowina
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej.pdf
i za dowód przedkładam sfałszowane badanie poziomu litu w mojej krwi
http://leotar.net/year_2018/files/20180618-wynik-rze
komego-badania-litu-w-mojej-krwi..pdf.
I pewnie jeszcze bedę musiał za to badanie zapłacić gdyż - zapewne sam
je zleciłem. Temu zapewne ma posłużyć papier, który podpisałem
18.06.2018 r., w poniedziałek, w QMED-zie na Daszyńskiego w Oleśnicy. A
to ci przewrotna bestia.

We wtorek przyjechał Prezes Spółdzielni Socjalnej Pasja w Ostrowinie, w
której jestem zatrudniony. Chciał rozmawiać ale go spuściłem na drzewo,
gdyż wszystko co mu miałem do powiedzenia już powiedziałem, a nawet
napisałem. Zaczęło się od niezapłaconych faktur w Chemi Kam
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Chemi-Kam
-dotyczy-niezap-aconych-faktur.pdf.
Zaistniałą sytuację próbowałem wyjaśnić z Krzysztofem w wymianie
mailowej
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Niezap-ac
one-faktury-Chemi-Kam.pdf.
Nagle okazało się, że po jego interwencji w Chemi Kam zagubiona płatność
http://leotar.net/year_2018/files/20180508-Dowod-zap
-aty-Chemikam-za-f-r--kwietniow-..pdf
nagle się odnalazła
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Wyja-nien
ie-niezap-aconych-faktur-z-Chemi-Kam.pdf.
Ponieważ wcześniej tej informacji nie miałem więc, wziąwszy pod uwagę
również inne okoliczności, skierowałem do Prokuratury doniesienie o
możliwości popełnienia przestępstwa na szkodę Spółdzielni oraz jej
pracowników
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej-na-Prezesa.pdf.
A 20.06.2018, w środę około 10.30 rano zostałem odsunięty, przez
Prezesa, od pracy
http://leotar.net/year_2018/files/20180620-Odsuni-ci
e-od-stanowiska-pracy.pdf
i skierowany na kontrolne badania medyczne pod zarzutem braku równowagi
psychofizycznej, którą "stwierdził" u mnie Pan Prezes, szanowany
psycholog kliniczny w mieście Wrocławiu. Zakazano również pracownikom
Spółdzielni jakichkolwiek kontaktów ze mną, bym im przypadkiem nie
przekazał informacji o kolejnych wyczynach Krzysztofa Leszczyńskiego,
Prezesa-destruktora.

LeoTar Gnostyk

32. Data: 2018-06-22 09:50:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2018 o 09:30, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> Spółdzielni jakichkolwiek kontaktów ze mną, bym im przypadkiem nie
> przekazał informacji o kolejnych wyczynach Krzysztofa Leszczyńskiego,

W poprzednim mailu zapomniałem podać linki do skierowania mnie na
badania kontrolne Medyny Pracy wystawione przez Prezesa Krzysztofa
Leszczyńskiego
http://leotar.net/year_2018/files/20180620-Skierowan
ie-na-badania-med.pracy.pdf
oraz ostatnie badanie w Medycynie Pracy wykonane przez
lekarza-orzecznika 9 lutego 2018 r.
http://leotar.net/year_2018/files/20180209-Tarnawski
---Orzeczenie-lek.-med.pracy11022018.pdf
ważne do 9 lutego 2021 r.

LeoTar Gnostyk

33. Data: 2018-06-22 10:52:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

A teraz o dziwnych sprawach, które się dzieją w mojej rodzinie. Mój wuj
Marian Zieliński, ostatni z rodzeństwa mojej mamy, wprawdzie leciwy (80
lat) ale do niedawna całkiem dziarsko się trzymający, od jakiegoś czasu
leży w Szpitalu Wojskowym na Weigla we Wrocławiu. Miał mieć wymieniany
rozrusznik, ale sprawy się rzekomo ciągle komplikują i wuj ma sie coraz
gorzej pomimo jakichś tam zabiegów korygujących. Od pewnego czasu w
ogóle nie mogę sie z nim skomunikować telefonicznie. Dziwne, bo
zazwyczaj odbierał telefony.

Podobnie mój brat Roman mieszkający w Oleśnicy. Przez kilka dni po 26
maja (Dzień Rodziny w PDPS Ostrowina), kiedy rozmawiała z nim Iwona
Siemińska, w ogóle nie mogłem się z nim skontaktować. Kiedy wreszcie
oddzwonił w jego głosie wyczułem strach i przerażenie. A kilka dni temu
powiedział mi, że ma tak wysoki poziom trójglicerydów, że aż nie do
zidentyfikowania. Czy to jest możliwe? Wygląda na to, że ktoś go
świadomie straszy, może nawet z jego najbliższego otoczenia, np. żona,
która jest lekarzem na emeryturze i która ciągle goni za pieniądzem. Za
dużo tych "zbiegów okoliczności", które wydarzają się wokół mnie jak na
zawołanie po tym, gdy zasiadłem w wózku inwalidzkim na końcu korytarza 3
piętra PDPS w Ostrowinie w bliżej nieokreślonym celu ale z zamiarem
biernej i życzliwej obserwacji bez angażowania się w walki prowadzone
między sobą przez mieszkańców. A po tygodniu wyszło to co wyszło i
przede mną ujawniały się coraz to nowe zjawiska, z których przedtem nie
zdawałem sobie sprawy. Odrzucenie leków, 8-mio dniowa głodówka o wodzie
zamieniona następnie na dietę z surowych warzyw i owoców oczyściły moje
ciało dzięki czemu dostrzegam coraz więcej i więcej - otworzyło się moje
"trzecie oko", oko duszy.

LeoTar Gnostyk

34. Data: 2018-06-22 11:01:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2018 o 10:52, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> surowych warzyw i owoców oczyściły moje ciało dzięki czemu dostrzegam
> coraz więcej i więcej - otworzyło się moje "trzecie oko", oko duszy.

Dzisiaj mam sie spotkać z psychiatrą, drem Kulaszewskim, który jest
jednym z 2 psychiatrów zatrudnionych na potrzeby PDPPS w Ostrowinie;
drugim jest pani dr Siuda, która 15 maja b.r. tak bardzo starała sie
odwieść mnie od rezygnacji z zażywania lekarstw. A z drem Kulaszewskim
umówiłem sie miesiąc temu na wizytę podsumowującą miesięczny okres
niezażywania przeze mnie leków i efekty agresywnej diety - dzisiaj
upływa 43 dzień jej stosowania przeze mnie.

LeoTar Gnostyk

Aniołom
Aniołom
Istota homoseksualizmu.