Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc psychiczna i seksualna w PDPS w Ostrowinie
Date: Fri, 22 Jun 2018 09:30:55 +0200
<pg9sv9$vft$1@node1.news.atman.pl> <pg9tvo$gk$1@node1.news.atman.pl>
<4...@l...net>
<pga0ko$2t1$1@node1.news.atman.pl> <pga28i$4fi$1@node1.news.atman.pl>
<pga9jd$bem$1@node1.news.atman.pl> <pgaj04$kol$1@node1.news.atman.pl>
<pgaqtj$sfa$1@node1.news.atman.pl> <pgb2b2$46f$1@node1.news.atman.pl>
<e...@l...net>
<pgetob$qm5$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 21.06.2018 o 03:07, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

html

.html

> [...]

> gotów jest zabić kogoś kto mu to uzmysłowi, ale nie jest w stanie
> zrobić tego własnymi rękami. Wszyscy pozostali działają dokładnie
> tak samo bojąc się zaufać, że to nowe które przyniosłem nie jest
> wcale takie straszne - wystarczy wykazać się gotowością do
> całkowitej rezygnacji z władzy. Ale to oznacza konieczność podjęcia
> odpowiedzialności za własne decyzje czego oni podjąć nie chcą
> ponieważ nie wierzą we własny potencjał z powodu braku poczucia
> własnej wartości. Braku, którego praźródłem jest zaborcza i
> zachłanna matka. To dzieci "czarnej matki wdowy".

Nagle sprawy, które pozostawiały od dawien dawna niezałatwione okazały
się możliwe do przeprowadzenia w kilka godzin. Kierownictwo PDPS chce
zatrzeć w pamięci mieszkańców wstrętne wrażenie o swoim wcześniejszym
postępowaniu w nadziei, że uda się im mnie zdyskredytować. Ale mleko się
już rozlało o czym piszę w Doniesieniu do Prokuratury na poczynania
Iwony Siemińskiej w PDPS Ostrowina
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej.pdf
i za dowód przedkładam sfałszowane badanie poziomu litu w mojej krwi
http://leotar.net/year_2018/files/20180618-wynik-rze
komego-badania-litu-w-mojej-krwi..pdf.
I pewnie jeszcze bedę musiał za to badanie zapłacić gdyż - zapewne sam
je zleciłem. Temu zapewne ma posłużyć papier, który podpisałem
18.06.2018 r., w poniedziałek, w QMED-zie na Daszyńskiego w Oleśnicy. A
to ci przewrotna bestia.

We wtorek przyjechał Prezes Spółdzielni Socjalnej Pasja w Ostrowinie, w
której jestem zatrudniony. Chciał rozmawiać ale go spuściłem na drzewo,
gdyż wszystko co mu miałem do powiedzenia już powiedziałem, a nawet
napisałem. Zaczęło się od niezapłaconych faktur w Chemi Kam
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Chemi-Kam
-dotyczy-niezap-aconych-faktur.pdf.
Zaistniałą sytuację próbowałem wyjaśnić z Krzysztofem w wymianie
mailowej
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Niezap-ac
one-faktury-Chemi-Kam.pdf.
Nagle okazało się, że po jego interwencji w Chemi Kam zagubiona płatność
http://leotar.net/year_2018/files/20180508-Dowod-zap
-aty-Chemikam-za-f-r--kwietniow-..pdf
nagle się odnalazła
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Wyja-nien
ie-niezap-aconych-faktur-z-Chemi-Kam.pdf.
Ponieważ wcześniej tej informacji nie miałem więc, wziąwszy pod uwagę
również inne okoliczności, skierowałem do Prokuratury doniesienie o
możliwości popełnienia przestępstwa na szkodę Spółdzielni oraz jej
pracowników
http://leotar.net/year_2018/files/20180619-Doniesien
ie-do-Prokuratury-Rejonowej-na-Prezesa.pdf.
A 20.06.2018, w środę około 10.30 rano zostałem odsunięty, przez
Prezesa, od pracy
http://leotar.net/year_2018/files/20180620-Odsuni-ci
e-od-stanowiska-pracy.pdf
i skierowany na kontrolne badania medyczne pod zarzutem braku równowagi
psychofizycznej, którą "stwierdził" u mnie Pan Prezes, szanowany
psycholog kliniczny w mieście Wrocławiu. Zakazano również pracownikom
Spółdzielni jakichkolwiek kontaktów ze mną, bym im przypadkiem nie
przekazał informacji o kolejnych wyczynach Krzysztofa Leszczyńskiego,
Prezesa-destruktora.

LeoTar Gnostyk