VAT-owski przekręt T-mobile.

1. Data: 2018-06-16 05:49:34

Temat: VAT-owski przekręt T-mobile.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Od 1 stycznia 2015 użytkuję tablet LG V490 w sieci T-mobile. W lutym
2018 telemarketer T-mobile prawie że wmusił mi Lenovo Tab4 10 a
następnie doprowadził do przedłużenia umowy na LG V490 do 17 lipca 2018.
Umowę tę ostatecznie rozwiązałem. Ale równocześnie od pewnego czasu nie
dawała mi spać cena, za która wciśnięto mi Lenovo Tab4 10. Na wolnym
rynku ten tablet kosztuje około 600 zł natomiast w mojej umowie z
T-mobile widnieje cena 2257 zł. Spłata ma nastąpić w 37 ratach. Ponieważ
mam równocześnie abonament na telefon w T-mobile więc zaoferowano mi
taką kombinację cenową poszczególnych składników by ogólne moje
zobowiązania wobec koncernu nie uległy zmianie. W pierwszym momencie nie
zwróciłem uwagi na VAT od poszczególnych składników, czyli od urządzeń i
od usługi ale w końcu dotarło do mnie, że VAT od urządzeń można
wytransferować poza Polskę podczas gdy VAT od usług pozostaje w Polsce.
Im więc wyższa cena urządzenia a niższa cena usługi tym więcej pieniędzy
pozostaje w rękach T-mobile. Ot i cała zagadka.

Dossier sprawy tutaj
http://leotar.net/year_2018/vat-owski-przekr-t-t-mob
ile..html

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-06-16 05:59:51

Temat: Re: VAT-owski przekręt T-mobile.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2018 o 05:49, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> Im więc wyższa cena urządzenia a niższa cena usługi tym więcej pieniędzy
> pozostaje w rękach T-mobile. Ot i cała zagadka.

A oto linki do poszczególnych dokumentów:

http://leotar.net/year_2018/files/20180224-Umowa-na-
Lenovo-Tab4-10.pdf
http://leotar.net/year_2018/files/20180601-Faktura-z
a-Lenovo-Tab4-10.pdf
http://leotar.net/year_2018/files/20180316-Zmiana-um
owy-na-LG-V490.pdf
http://leotar.net/year_2018/files/20180615-Rozwi-zan
ie-umowy-na-LG-V490.pdf

Miłej lektury

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2018-06-16 10:39:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2018 o 05:59, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

TMobile wygląda na to że zatrudniają telemarketerów - psychopatów.
W rozmowie ze mną wielokrotnie odpowiadałem że nie chcę, a telemarketer
wciąż z tym samym tekstem: "to na jaki adres mamy wysyłać?".
Całe szczęście że była to rozmowa przez telefon, więc w którymś momencie
po prostu się rozłączyłem.

4. Data: 2018-06-16 11:14:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> wciąż z tym samym tekstem: "to na jaki adres mamy wysyłać?".
> Całe szczęście że była to rozmowa przez telefon, więc w którymś momencie

Ja rozłączam od razu.

--
XL

5. Data: 2018-06-16 11:34:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> dawała mi spać cena, za która wciśnięto mi Lenovo Tab4 10. Na wolnym
> rynku ten tablet kosztuje około 600 zł natomiast w mojej umowie z

Czabyło sprawdzać ceny przed podpisaniem, a nie po. Internet (chyba) jest
wszędzie.
Oj, ludzie, ludzie...
--
XL

6. Data: 2018-06-16 12:25:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2018 o 11:34, XL pisze:

> Czabyło sprawdzać ceny przed podpisaniem, a nie po. Internet (chyba) jest
> wszędzie.
> Oj, ludzie, ludzie...

Udajesz, czy nie czujesz blues'a? :)
LeoTar Gnostyk

7. Data: 2018-06-16 16:19:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Im więc wyższa cena urządzenia a niższa cena usługi tym więcej pieniędzy
> pozostaje w rękach T-mobile. Ot i cała zagadka.

Bo to jest sprzedaż wiązana. Dla nich najważniejsza jest sprzedaż usługi
(w tym przypadku internetu), którą ukrywają w zawyżonej cenie sprzętu.
Czy chodzi tu rzeczywiście o VAT, czy po prostu o uchwycenie klienta na
stałe? Zwróć uwagę, że po 2 bodajże latach, za tę samą usługę będziesz
płacił znacznie więcej, o ile odpowiednio wcześniej nie wypowiesz umowy.

Ewa

8. Data: 2018-06-16 19:38:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.06.2018 o 16:19, FEniks pisze:

> [...]
> klienta na stałe? Zwróć uwagę, że po 2 bodajże latach, za tę samą
> usługę będziesz płacił znacznie więcej, o ile odpowiednio wcześniej

Ewcia, manipulujesz próbując rozmyć istotę problemu, którym jest
VAT-owski przekręt germańskiego T-mobile, czyli wyzysk Polaka przez
Niemca zadekretowany przez EU.

LeoTar Gnostyk

Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.
boty atakują
Sprawa T.Komendy - giną świadkowie.
Eutanazistom.