Brawo, Węgrzy!

11. Data: 2018-06-21 10:34:26

Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 08:05, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> A ty uparcie cfaniakujesz udając że nie ma różnicy pomiędzy
> imigrantem a uchodźcą.

A dla ciebie niby jest różnica, tak?
To tzw. "prawdziwi polacy" uparcie cwaniakują udając, że widzą różnicę.
A w rzeczywistości nie chcą ani jednych ani drugich, ale najgłośniej o
tych różnicach wrzeszczą.

Taki "prawdziwy polak" gdy chce opluć śniadego w tramwaju, to pewnie
najpierw grzecznie pyta, bo przecież widzi różnice, czy jest imigrantem
czy uchodźcą. Na imigranta pluje, a uchodźcy ustępuje miejsce z
uśmiechem na ustach.
Ci śniadzi to powinni sobie coś na rękawie przyszywać, żeby ułatwić
zadanie "prawdziwym polakom" i żeby nie dochodziło do niezamierzonych
oczywiście ataków na nie tego co trzeba. Przecież to nie wina
"prawdziwego polaka", że skopał nie tego co trzeba, bo skąd miał
wiedzieć, że to uchodźca, a nie imigrant...

Więc nie pieprz bez sensu o różnicach.

> I jak tu nie nazywać cię Peowskim
> aktywistą, Piotruś - no jak? :)

Normalnie. Wystarczy żebyś poświęcił chwilę na zastanowienie się zanim
coś napiszesz. Nie ma w tym nic trudnego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2018-06-21 10:39:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 09:04, XL pisze:

> Twoje dobre chęci w jego stronę są cenne, ale próżne, bo on nie udaje. On
> po prostu nie wie o tej różnicy. W zwiazku z tym został zaprzegnięty jako
> szeregowe wsparcie dla polityki pogrążenia Europy w zapaści i doprowadzenia
> do wojny. Hitler też takich tepych łbów używał. Byli dla niego
> najcenniejsi, bo bez żadnych oporów realizowali jego wytyczne.

Tak, tak... Hitler to wzór na nie rozróżnianie. To dobrzy ludzie, tacy
jak ty, zmusili go do oznakowywania "innych", pewnie dlatego, żeby
oznakowani naszywkami byli nie do odróżnienia od "prawdziwych niemców".

Ty jak nie pierdolniesz jakieś głupoty, to masz dzień stracony :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-06-21 11:06:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 08:30, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Ale ci się we łbie popierdoliło Piotrusiu. Naczytałes się mrzonek
> jak ich nazywasz - ojców zalozycieli i uznajesz to za
> rzeczywistosc.

No tak, bo przecież nadal mieszkamy w miastach otoczonych murem i fosą.
Tak jak dawniej.
Rzeczywistość jest taka, że nadal w dalekich zakątkach istnieją podziały
na plemiona, a granice wiosek rozpoznawane są dzięki totemom.
I co z tego?

To, że państwa narodowe odchodzą do lamusa, nie oznacza, że wszystkie
skanseny znikną w jednej chwili. To tak nie działa i to trochę dziwne,
że muszę to tłumaczyć osobie, która potrafi czytać i pisać.

> Już nawet odchodząc od polityki, popytaj ludzi
> komu i dlaczego kibicują na trwajacych mś.
> Trzeba być kompletnym
> debilem, żeby uważać że ludzie oddadzą swoje bardzo głęboko
> zakorzenione poczucie przynależności narodowej,

No i?
Kibice poszczególnych klubów w ramach jednego państwa potrafią się w
lesie napierdalać. To skansen i czego to ma dowodzić? Trzeba być
kompletnym debilem, żeby uważać, że to świadczy o głęboko zakorzenionym
poczuciu przynależności do wioski.

Ty weź jakąś książkę o powstawaniu państwowości i przestań pieprzyć
głupoty. Jeszcze całkiem niedawno, a pewnie i do dzisiaj, są rejony, w
których na pytanie "kim/skąd jesteś?" ludzie nie odpowiadają "z
Polski/Polakiem", tylko "tutejszy".

> w imię jakiejś
> popapranej lewackiej idei. Trzeba być kompletnie popapranym
> idiotą, by z faktu ulegnięcia politycznej poprawności przez
> części spoleczenstw wywodzić tendencję odchodzenia od panstw
> narodowych.

Trzeba być kompletnie popapranym idiotą, żeby nie zauważyć, że czas nie
stoi w miejscu. Plemienni "patrioci" też swego czasu tendencji nie
widzieli. Pewnie teraz są mocno zdziwieni...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2018-06-21 12:08:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> (...)Hitler też takich tepych łbów używał. Byli dla niego
> najcenniejsi, bo bez żadnych oporów realizowali jego wytyczne.

Kwiecio, jak widać, nawet tekstu drukowanego nie potrafi prawidłowo
odczytać - nic dziwnego, że Hitler wykorzystywał właśnie takich jak on.
Zresztą Stalin też bazował na (he he) zdrowym, bo nieskażonym wiedzą ani
moralnością, ludowym elemencie ?

--
XL

15. Data: 2018-06-21 12:35:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 12:08, XL pisze:

> Kwiecio, jak widać, nawet tekstu drukowanego nie potrafi prawidłowo
> odczytać

Tłumaczyłem ci to wielokrotnie, że wyznawcy pisowscy tacy jak ty,
kompletnie nie łapią ironii ani sarkazmu. To nie moja wina.

> - nic dziwnego, że Hitler wykorzystywał właśnie takich jak on.

Kaczyński też takich tępych łbów używa. Są dla niego najcenniejsi, bo
bez żadnych oporów realizują jego wytyczne.
Nic dziwnego, że wykorzystuje takich jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-06-21 12:58:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 12:20, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Nie niby, tylko jest.

> Oczywiście że nie chcą ani jednych ani drugich. Ale uchodźców
> przyjmą, emigrantów ekonomicznych nie.

LOL :)
Przyjmą uchodźców? Serio?
Czyli przyjmą, ale nie przyjmują :):)
Zapytam inaczej: to dlaczego ich nie przyjmują?

W tym momencie pewnie zrozumiałeś dlaczego wyciąłem resztę twojego
wywodu. (Albo nie zrozumiałeś... ale to bez różnicy, bo i tak był bez
związku.)

> Aha i mam się tak zastanawiać dopóki wnioski nie będą zgodne z
> twoimi? Peszek. Potrafię idąc twoim tokiem myślenia dojść do
> twoich wniosków. Strasznie popaprany ten tok rozumowania. Nie
> pros mnie bym sie z nim utozsamial.

Nie oczekuję żebyś utożsamiał się z moim tokiem rozumowania.
Oczekuję, że nie będziesz używał w dyskusjach prostackich insynuacji pod
moim adresem o jakichś peowskich aktywistach i innych bredni i wycieczek
personalnych kompletnie nie na temat.
Poświęć chwilę na zastanowienie się zanim coś napiszesz. Nie ma w tym
nic trudnego. Jedna bredząca ikselka z wybujałą fantazją nie wystarczy?
Koniecznie musisz ją naśladować i narażać się tak jak ona na śmieszność?
Kto mieczem wojuje...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-06-21 13:25:49

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Donnerstag, 21. Juni 2018 12:35:44 UTC+2 schrieb Kviat:

> [...]
> bez żadnych oporów realizują jego wytyczne.
> Nic dziwnego, że wykorzystuje takich jak ty.

Gdy sie czyta niektorych "dyskutantow" to latwo zrozumiec osobnikow, ktorzy nie mieli
oporow przed selekcja "parchow" do gazu, rzucaniem do "lazni" puszek z Zyklonem B,
szukaniem kosztownosci i zlota u trupow itd. To byli przeciez "normalni" ludzie,
ojcowie rodzin, matki! ;-)

18. Data: 2018-06-21 14:44:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 13:52, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Tylko wtedy gdy ty tylko przstaniesz traktować w ten sposób innych
> i zaczniesz powaznie traktowac (nie mowie ze sie zgadzac) to co
> piszą.

Serio? Mam poważnie traktować rasistowskie i faszystowskie teksty?
Może pogłaskać po główce jeszcze?
Takim ludziom potrzebna jest edukacja, a nie dyskusja. To, że niektórzy
faszyści i rasiści są na edukację odporni, nie oznacza, że powinienem to
tolerować albo się z takimi cackać.
To po pierwsze.

> To po pierwsze. Po drugie, oczekiwać to sobie możesz, że
> ci dziwka loda zrobi gdy uprzednio zapłacisz:) No i po trzecie,
> cieszę się, że dotarło do Ciebie kurewstwo twojego sposobu
> traktowania innych w "dyskusji", nie ukrywam że właśnie to
> chciałem ci pokazać na twojej wlasnej skórze.

Po drugie. Kto mieczem wojuje... Akcja powoduje reakcję i takie tam.
Mylisz przyczynę ze skutkiem, ale widzę, że jeszcze to do ciebie nie
dotarło.

> Z faktu że zwracasz
> mi uwagę wnioskuję że wreszcie dotarło. Czy wyciągniesz wnioski -
> Twoja sprawa, ale więcej nie płacz mi w tej sprawie.

Dostałeś szansę. Twoja sprawa czy ją wykorzystasz, ale więcej mi nie
płacz, gdy odczujesz to na własnej skórze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-06-21 17:18:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Takiś dobry? - płać więcej!
>
> https://www.tvp.info/37717193/podatek-od-wspomagania
-migracji-rzad-wegier-ma-projekt-ustawy

> ,,"Specjalnemu podatkowi imigracyjnemu podlega materialne wspomaganie
> działalności wspierającej imigrację na Węgrzech" - napisano w projekcie.
>
> Opłata ma wynosić 25 proc. udzielonej pomocy i może być wykorzystana
> wyłącznie na wykonywanie zadań związanych z ochroną granicy.
>
> Opodatkowane mają być też kampanie medialne
>
> Za wspieranie imigracji uznano w projekcie m.in. każdą akcję czy
> działalność, która bezpośrednio lub pośrednio przyczynia się do imigracji i
> jest realizowana poprzez kampanie medialne. Zaliczono tu także propagandę
> przedstawiającą imigrację w pozytywnym świetle. ,,

Wolno im? Wolno.
I co im zrobisz, Hunio?

--
XL

20. Data: 2018-06-21 17:33:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 17:11, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Chyba więc rozumiesz zakamuflowana opcjo platformerska, dlaczego
> twoje oczekiwanie mam gdzieś, gdyby nawet było wyrażone w formie
> uprzejmej prośby.

Ależ oczywiście, że rozumiem. Nie spodziewam się zbyt wiele od osoby,
która oczekuje ode mnie poważnego traktowania jako partnerów do dyskusji
rasistów, faszystów, wierzących w chemtrailsy i tych z paranoją na tle
platformerskim.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Nudy i pustka.
Niemiecki exodus.
VAT-owski przekręt T-mobile.
Opole nie forever.
Twórczość naukowa vs ochrona dóbr osobistych.