Re: Brawo, Węgrzy!

Subject: Re: Brawo, Węgrzy!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 21 Jun 2018 14:44:42 +0200

W dniu 2018-06-21 o 13:52, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Tylko wtedy gdy ty tylko przstaniesz traktować w ten sposób innych
> i zaczniesz powaznie traktowac (nie mowie ze sie zgadzac) to co
> piszą.

Serio? Mam poważnie traktować rasistowskie i faszystowskie teksty?
Może pogłaskać po główce jeszcze?
Takim ludziom potrzebna jest edukacja, a nie dyskusja. To, że niektórzy
faszyści i rasiści są na edukację odporni, nie oznacza, że powinienem to
tolerować albo się z takimi cackać.
To po pierwsze.

> To po pierwsze. Po drugie, oczekiwać to sobie możesz, że
> ci dziwka loda zrobi gdy uprzednio zapłacisz:) No i po trzecie,
> cieszę się, że dotarło do Ciebie kurewstwo twojego sposobu
> traktowania innych w "dyskusji", nie ukrywam że właśnie to
> chciałem ci pokazać na twojej wlasnej skórze.

Po drugie. Kto mieczem wojuje... Akcja powoduje reakcję i takie tam.
Mylisz przyczynę ze skutkiem, ale widzę, że jeszcze to do ciebie nie
dotarło.

> Z faktu że zwracasz
> mi uwagę wnioskuję że wreszcie dotarło. Czy wyciągniesz wnioski -
> Twoja sprawa, ale więcej nie płacz mi w tej sprawie.

Dostałeś szansę. Twoja sprawa czy ją wykorzystasz, ale więcej mi nie
płacz, gdy odczujesz to na własnej skórze.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr