Re: Brawo, Węgrzy!

Subject: Re: Brawo, Węgrzy!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 20 Jun 2018 10:22:53 +0200

W dniu 2018-06-20 o 09:49, XL pisze:

> Należy przede wszystkim ukrócić imigracyjne zapędy Afryki, nie mające
> niczego wspólnego z ucieczką przed wojną, a mające jedynie charakter
> ekonomiczny.

Tak jakby wcześniejsze ruchy migracyjne były spowodowane wyłącznie wojną
i ludzie nie jeździli po świecie szukając lepszego życia.
W tym Polacy.

> Chcą zyc I NIE PRACOWAĆ w Europie - na garnuszku białych.

Bredzisz. Gdy Polacy wyjeżdżali "za chlebem" to tamtejsi miejscowi
używali dokładnie takiej samej idiotycznej retoryki jak ty.
Wśród wyjeżdżających Polaków też byli ludzie słabo wykształceni, a tacy
potrzebują więcej czasu na integrację. A jeszcze więcej czasu potrzebują
wyprane przez religię mózgi. Dopiero kolejne pokolenia jako tako się
przystosowują i nie ma w tym nic zaskakującego.
Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć, jak ty w życiu żadnego podręcznika do
historii na oczy nie widziałaś?

> Trzeba to ukrócić, bo inaczej za chwilę cała Afryka przyjedzie do maleńkiej
> Europy.

Długi trzeba spłacać. Może wystarczy im oddać co biali zabrali, to nie
będą mieli powodów tu przyjeżdżać.
Fajnie się białym wyznaczało linijką granice w Afryce, pewnie teraz
czarni chcą się białym pochwalić, że też potrafią posługiwać się linijką.
Historia lubi toczyć się kołem, kto mieczem wojuje... równowaga w
przyrodzie i takie tam inne życiowe mądrości, o których nie masz pojęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr