Re: Brawo, Węgrzy!

Data: 2018-06-20 18:38:15
Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: Kviat

W dniu 2018-06-20 o 15:39, XL pisze:

> My, Polacy, nie damy się wmanewrować w zbiorową odpowiedzialność za
> europejski kolonializm - wara państwom ekskolonialnym od Polski, niech się
> gonią z czarnymi bez nas!

Fajnie jak udajesz, że nie czytasz moich postów i odpowiadasz w gałęzi
pedofila :)

Nie chce mi się tłumaczyć ci szczegółowo, bo i tak nie zrozumiesz, ale
przyjmij do wiadomości, że teraz problemem (ekonomicznym... bo o tym
mowa) nie są nierówności na poziomie państw narodowych (które odchodzą
do lamusa) w Europie, czyli również w Polsce, gdzie ludzie żyją jak
pączki w maśle, ale problemem są nierówności na poziomie globalnym.
W XXI wieku wioska Ziemia nam się trochę skurczyła i ludzi "trochę"
przybyło.

Zdaję sobie sprawę, że przeczytanie powyższego może sprawić ci trudność.
Zdanie jest dość rozbudowane, wtrącenia w nawiasach, sarkazm... spore
wyzwanie dla twojego umysłu, ale spróbuj chociaż udawać, ze coś z tego
zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr