Brązowe oczy a cienie

1. Data: 2002-12-17 09:28:27

Temat: Brązowe oczy a cienie
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skusiłyście mnie na cienie (zwykle używam tylko kredki i tuszu) ale ciągle
czytam tylko o zielonych oczach :) Czy nikt tutaj nie ma brązowych? :)
Używałam kiedyś szarych cieni dopóki ich nie unicestwiłam przypadkowym
upuszczeniem na podłogę (dywan wyglądał okropnie :)) Jakie kolory polecacie?
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-17 09:46:04

Temat: Re: Brązowe oczy a cienie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Używałam kiedyś szarych cieni dopóki ich nie unicestwiłam przypadkowym
> upuszczeniem na podłogę (dywan wyglądał okropnie :)) Jakie kolory

Heh, ja mam brazowe.
Wszedzie czytam, ze do brazowych najlepsze sa fiolety, sliwki, wrzosy itp. I
rzeczywiscie wygladaja niezle.

Ale z tego co widze ladnie sie prezentuje zloto, badz takie zlotawe odcienie
brazu. Wogole wydaje mi sie ze brazowe oczy pomalowane brazowym cieniem
wcale nie "gasna" kolorystycznie, byleby tylko ten braz nie byl cieplejszy
od barwy teczowki.
Ladnie wygladaja tez beze, ecru, albo jasniutkie cienie perlowe plus kredka.
Zielenie sa OK, zwlaszcza ciemne.
Szare tez wygladaja w porzadku.

Kvenmadur doradzila mi zebym dobierala cienie do koloru bluzki/sukienki.
Wyglada to naprawde fajnie.

Ja mam nawet cien ciemnorozowy i co prawda do pracy bym sie nie odwazyla go
uzyc ale na weekend owszem i wyglada ciekawie.
Ach i ostatnio odkrylam cienie w kolorze brzoskwiniowym. Zamowilam sobie z
Oriflame'u takie podwojne, smiesznie tanie cienie - tylko po to zeby
sprobowac.
Jesli da sie ich malo - naprawde super wygladaja przy brazowych oczach

Kaska

1. Data: 2002-12-17 10:01:22

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcale nie "gasna" kolorystycznie, byleby tylko ten braz nie byl cieplejszy
Ogólnie raczej ciepłe brązy pasują kobietom o ciepłym lub mieszanym
(Skakanka :)) typie urody. Zimne, złamane popielem na przykład - zimnym. No
i jak piszesz - tęczówka przy nich nie gaśnie, natomiast bardzo fajnie można
sobie nimi oko wymodelować pod nałożenie cienia w kolorze garderoby :)

> Kvenmadur doradzila mi zebym dobierala cienie do koloru bluzki/sukienki.
> Wyglada to naprawde fajnie.
Dziękuję za uznanie :) (teraz jestem w pąsach :))
Magda

1. Data: 2002-12-17 10:07:17

Temat: Odp: Brązowe oczy a cienie
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam brązowe oczy i ładnie wyglądam w pastelach: fiolecik, róż.

Anna S.

1. Data: 2002-12-17 10:10:06

Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co możecie zaproponować niebieskookiej, która w kosmetyczce ma tylko
konserwatywne brązy? :)

Pozdrawiam. A.

1. Data: 2002-12-17 10:21:23

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nikt tutaj nie ma brązowych? :)
> Używałam kiedyś szarych cieni dopóki ich nie unicestwiłam przypadkowym
> upuszczeniem na podłogę (dywan wyglądał okropnie :)) Jakie kolory
polecacie?

Ja mam żelazny zestaw:
- Inglot 45 matowy - taki b. jasny beżowy (na dół powieki)
- Outdoor Girl Max Factor 27 Cafe Creme (na górę )

Używam też "potrójnego" Inglota w odcieniach jasnych szarości.
Kiedyś miałam też zestaw.....zielonych cieni :)

ola

1. Data: 2002-12-17 10:29:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od barwy teczowki.
> Ladnie wygladaja tez beze, ecru, albo jasniutkie cienie perlowe plus

Patrzac na moja siostre, podpisuje sie obiema recyma. Moja siostra ma
baaardzo ciemno brazowe oczy i najladniej wyglada w perlowym, bialawym
cieniu. Ale w brazach tez jak najbardziej ok. :)
Beze przy takich oczach wygladaja slicznie!
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-17 10:32:11

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co możecie zaproponować niebieskookiej, która w kosmetyczce ma tylko
> konserwatywne brązy? :)

Widzialam niebieskooka (wlasciwie bardizej szarooka) blondynke w
pomaranczowych cieniach - wygladala swietnie! Bylam pod wrazeniem. Widzialam
tez w rozowych (w Idolu, hehe) - bardzo ladnie sie prezentowalo. Moze w te
strone? Tak na zasadzie eksperymentu? A, moja szarooka kolezanka (blondynka)
swietnie wyglada w fioletach, takich delikatnych.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-17 10:43:06

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ogólnie raczej ciepłe brązy pasują kobietom o ciepłym lub mieszanym
> (Skakanka :)) typie urody.

O nie! To ja jestem mieszana?
Tego sie wlasnie obawialam. :)))

> Dziękuję za uznanie :) (teraz jestem w pąsach :))

Juz to widze:)
Ale rzeczywiscie nigdy bym na to nie wpadla a w weekend poeksperymentowalam
i naprawde efekt jest niesamowity. Dzieki!
Tylko ze ja sie czesto ubieram na czarno i wtedy to juz nie ma racji bylu:)
Ale do czarnego uzywam dowolnych cieni

Kaska

1. Data: 2002-12-17 10:48:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Widzialam
> tez w rozowych (w Idolu, hehe) - bardzo ladnie sie prezentowalo. Moze w te
W weekendy - i owszem :) Ale do pracy to może i faktycznie pastelowe
fiolety, szarości, zgaszone błękity? A zmieszać taki popiel z fioletem i
błękitem... Byłoby cudnie! :)
Magda

KRÓTKIE WŁOSY A BRWII...
woda meska