Brzuch

1. Data: 2006-12-17 22:28:04

Temat: Brzuch
Od: "n5140" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje porady, jakie zastosowac techniki, cwiczenia, zeby pozbyc sie
ogromniastego brzucha. Ogolnie mam bardzo szczupla sylwetke ale urosl mi
masakryczny bebech. Jaka zastosowac terapie?

Z gory dzieki za wskazowki
LTB

2. Data: 2006-12-18 08:24:11

Temat: Re: Brzuch
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

n5140 napisał(a):
> [...]
> ogromniastego brzucha. Ogolnie mam bardzo szczupla sylwetke ale urosl mi
> masakryczny bebech. Jaka zastosowac terapie?

Może jesteś w ciąży?

3. Data: 2006-12-18 11:01:42

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozbyc sie
> ogromniastego brzucha

Robić brzuszki, po kilkadziesiąt dziennie, nie pić piwa :)

pzdr.
Ania

4. Data: 2006-12-18 13:42:44

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ja straciłam duzo pływając w Chorwacji (dwa tygodnie) 2 cm w brzuchu,
nie robiąc brzuszków :o)

mumu

5. Data: 2006-12-18 16:14:35

Od: "n5140" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Robić brzuszki, po kilkadziesiąt dziennie, nie pić piwa :)

Nie pic piwa!?

6. Data: 2006-12-18 18:40:19

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "n5140" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> Potrzebuje porady, jakie zastosowac techniki, cwiczenia, zeby pozbyc sie
> ogromniastego brzucha. Ogolnie mam bardzo szczupla sylwetke ale urosl mi
> masakryczny bebech. Jaka zastosowac terapie?

Najlepsza metoda to ŻP czyli żryj połowę (sory za dosadnosc). To naprawde
nie boli ;-)

Pozdrawiam
Goska

7. Data: 2006-12-19 22:30:21

Od: "n5140" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsza metoda to ŻP czyli żryj połowę (sory za dosadnosc). To naprawde
> nie boli ;-)
>
> Pozdrawiam
> Goska

No fakt odzywaiam sie nie regularnie, zladam duzo szczegolnie duzo na
kolacje, wypijam sporo piwa. Ale dlaczego rosnie mi tylko brzuch? Na klatce
da sie zobaczyc wystajace zebra, konczyny chudziutkie, twarz sczupla, szyja
tez...

LTB

8. Data: 2006-12-20 09:27:40

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

n5140 wrote:

> [...]
> da sie zobaczyc wystajace zebra, konczyny chudziutkie, twarz sczupla, szyja

Pewnie dużo siedzisz i nic nie ćwiczysz. Wszystko idzie w "mięsień
piwny". Nie każdy musi być sportowcem, ale trochę ruchu jest niezbędne
i dla zdrowia i dla figury.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2006-12-20 16:43:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"n5140" <n...@p...fm> wrote in message

> [...]
> kolacje, wypijam sporo piwa. Ale dlaczego rosnie mi tylko brzuch? Na
> klatce da sie zobaczyc wystajace zebra, konczyny chudziutkie, twarz

bo jest to otylosc trzewna. czesto sterowana hormonlanie (coryzol).
nie za dobra, lepiej juz miec wiecej na inncy czesciach ciala anizeli na
brzuchu.

iwon(K)a

selective professional
krem dla mężczyzny 25l
drogie kosmetyczki!podkład/pud er, aby skóra nie błyszczała po 2-3 godzinach...?
Lancome - co to za puder?
Max Factor - Colour Adapt Schimmering Natural