Brzuszek :-(((

1. Data: 2004-10-29 15:22:00

Temat: Brzuszek :-(((
Od: angela <angiw@[fuck_spam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie jak ćwiczyć żeby pozbyć się brzuszka (moja przyjaciółka
urodziła dziecko rok temu i nadal ma brzuch i jakby za duzo skóry w tym
miejscu. Ja natomiast mam chyba męską budowę ciała ponieważ mało widać u
mnie wcięcie, czy jest na to jakiś sposób?
Z góry dzieki za pomoc!
--
..::Pozdrawiam Angelika::..

1. Data: 2004-10-29 20:28:40

Temat: Re: Brzuszek :-(((
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "angela" <angiw@[fuck_spam]wp.pl> napisał w wiadomości

> Poradźcie jak ćwiczyć żeby pozbyć się brzuszka (moja przyjaciółka
> urodziła dziecko rok temu i nadal ma brzuch i jakby za duzo skóry w tym
> miejscu.

poszukaj koleżance w sieci typowych ćwiczeń na brzuch - dolne i górne
mięśnie brzucha.

Natomiast w kwestii tego nadmiaru skóry, to warto by ćwiczenia wpomóc
masażami (najlepiej u profesjonalsty, ale można i samemu) oraz jakimiś
preparatami ujędrniającymi. Mustela specjalizuje się w specyfikach
(po)ciążowych, więc pewnie ma coś i na poporodowy brzuch.

Ja natomiast mam chyba męską budowę ciała ponieważ mało widać u
> mnie wcięcie, czy jest na to jakiś sposób?

Jest, niestety dosyć drastyczny - usunąć parę ostatnich żeber.

Pewne efekty można osiągnąć także ćwicząc skośne (boczne) mięśnie brzucha.
Jednak trzeba uważać i ćwiczyć na tyle, aby spalić maksymalnie tkankę
tłuszczową w tym miejscu, ale żeby nie wyrobić tych mięśni za mocno (to
poszerzy talię). Najlepiej idźcie z koleżanką na siłownię, taką porządną. Na
miejscu będzie trener, który pomoże dobrać odpowiednie ćwiczenia dla każdej
z Was. Warto przynajmniej na początku poćwiczyć pod okiem profesjonalisty,
potem jak nabierzecie wprawy - w domu.

1. Data: 2004-11-01 16:16:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> Jest, niestety dosyć drastyczny - usunąć parę ostatnich żeber.

No, jest się na kim wzorować. Cher :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-02 10:04:20

Od: "Luiza" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu. Ja natomiast mam chyba męską budowę ciała ponieważ mało widać u
> mnie wcięcie, czy jest na to jakiś sposób?

proponuje kupic sobie kuleczko - hula hop i krecic :D tania i bezbolesna
metoda (no chyba ze pokoj mieszkalny ma 2x2 m)
--
pozdrawiam Luiza
gg:1010560

1. Data: 2004-11-02 10:53:47

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

angela <angiw@[fuck_spam]wp.pl> wrote:
> [...]
> miejscu. Ja natomiast mam chyba męską budowę ciała ponieważ mało widać u
> mnie wcięcie, czy jest na to jakiś sposób?

Polecam metode pilatesa!

pozdr, megi

1. Data: 2004-11-02 11:13:02

Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza" <d...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> proponuje kupic sobie kuleczko - hula hop i krecic :D tania i bezbolesna
> metoda (no chyba ze pokoj mieszkalny ma 2x2 m)
> --
> pozdrawiam Luiza

no chyba, ze sie ma klopoty z kregoslupem, nawet najmniejsze - moze i
schudniesz, ale wada postawy moze sie o wiele pogorszyc
Ja po jednym dniu zabawy z kÓłeczkiem hh ciepriałam przez kilka dni, nie dla
mnie ta zabawka :(
a jak byłam mała to wygrałam konkurs na najdłuższe kręcenie hh :P
Pozdrowionka

1. Data: 2004-11-02 22:26:52

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"angela" <angiw@[fuck_spam]wp.pl> wrote in message
> [...]
> miejscu. Ja natomiast mam chyba męską budowę ciała ponieważ mało widać u
> mnie wcięcie, czy jest na to jakiś sposób?

Ostatnio z torrentow sciagnalem zestaw cwiczen na brzuch
Jak chcesz to ladnie popros mnie na privie
Podesle, choc jest to tak maly plik ze kusi mnie wstawienie tego tutaj, na
grupe - bez wzgledu na konsekwencje...
--

Bluzgacz
GG:5015