Brzydki temat - smierdzaca woda

21. Data: 2003-02-20 13:47:28

Temat: Re: Brzydki temat - smierdzaca woda
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> wrote in message news:3E54A07F.8030703@gazeta.pl...

> 1. jakie drewno
> 2. silny nie silny - ryby przezyly, to rosliny chyba tym bardziej

Zdaje sie zostalem zmylony nastepujacym fragmentem postu,
na ktory odpowiadalem:
A tu chodzi o dodanie do wody? Jesli tak, to pewnie mozna, ale
bardzo malo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2003-02-20 13:58:03

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> napisał:

> [...]
Stosuje
> Kupujesz proszek i robisz z tego roztwor - to raczej oczywiste :]

Zarówno ja jak i Michał odpowiadaliśmy na pytanie Basi:
" > do odkażania miejsc po cięciu (np.
> przy podziale storczyków) używam z dobrym skutkiem prócz węgla
> (takiego z apteki) ukorzeniacza do roślin zielnych. Stosuję też
> poczciwy cynamon. To wcale nie żart, on ma właściwości
> dezynfekujące.

Węgiel drzewny można kupić jako węgiel lekarski w aptece (taki na żołądek).
Z cynamonem to świetny pomysł:-)
A czy można spróbować z nadmanganianem potasu w proszku? "

A przy okazji - węgiel lekarski (Carbo medicinalis) z apteki w tabletkach
zawiera między innymi cukier. Normalny węgiel drzewny można kupić jako
paliwo do grilla.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

23. Data: 2003-02-24 10:20:10

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze!

Jan P. Cieciński wrote:
> A przy okazji - węgiel lekarski (Carbo medicinalis) z apteki w tabletkach
> zawiera między innymi cukier. Normalny węgiel drzewny można kupić jako
> paliwo do grilla.
Troche duzo taka paczuszka, jak na jedna roslinke :))))))))))))))))))))

Pozdrawiam,
robal.

Bonzai z nasionka
konkurs z Plantpressem