Brzydkie paznokcie u nóg.

1. Data: 2003-04-04 13:29:42

Temat: Re: Brzydkie paznokcie u nóg.
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> paznokcie u nóg, i teraz zamiast pięknych paznokci mam je pożółkłe i i z
> takimi zgrubieniami na płytce

A mnie to wygląda na objawy grzybicy paznokci...
_______
sheba 19

1. Data: 2003-04-05 11:13:34

Temat: Brzydkie paznokcie u nóg.
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam problem z paznokiami.Jestem chora na cukrzycę insulinożależną,i
mam bardziej wrażliwe palce niż Wy. Niestety parę osób nadepło już na moje
paznokcie u nóg, i teraz zamiast pięknych paznokci mam je pożółkłe i i z
takimi zgrubieniami na płytce.Mam dopiero 12 lat, a moja mama mówi żebym
poszła na pedicure. A co wy radzicie? Co taka pediukrzystka może zrobić?

Pozdrawiam

Kaśka

1. Data: 2003-04-05 18:31:40

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"ŻabCia" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> takimi zgrubieniami na płytce.Mam dopiero 12 lat, a moja mama mówi żebym
> poszła na pedicure. A co wy radzicie? Co taka pediukrzystka może zrobić?

Idz, ale upewnij sie czy specjalizuje sie w pedicure dla cukrzykow, moja
mama chodzi do takiej, ktora pracuje w przychodni dla cukrzykow.
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-04-05 19:59:14

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> A mnie to wygląda na objawy grzybicy paznokci...
Przy cukrzycy bardzo często występują takie objawy i nie mają nic wspólnego
z grzybicą - to wina źle działającego organizmu a nie czynników
zewnętrznych. Przy cukrzycy też często występuje nadmierne rogowacenie
naskórka na podeszwach stóp - faktycznie pedicure to dobry pomysł tylko
zwróć uwagę na higienę w gabinecie gdzie taki zabieg wykonują - narzędzia
muszą być sterylne. Wiek nie ma znaczenia:-) Nakłada się także tipsy na
paznokcie u stóp - jeśli w lecie krępuje Cię chodzenie w sandałach z powodu
brzydkich paznokci to można takie tipsy czasowo założyć - po co się
stresować:-) Ale omów to najpierw z mamą ...
DominikaNM

Marizia
Sucha a jednocześnie tłusta...
sprzedam nowe kosmetyki