Budyn Dax

1. Data: 2005-07-23 22:03:21

Temat: Budyn Dax
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Co sadzicie na temat ujedrniajacego budyniu Dax? Jak dzialanie i
zapach? Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Aga

1. Data: 2005-07-23 22:07:02

Temat: Re: Budyn Dax
Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dyp" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej! Co sadzicie na temat ujedrniajacego budyniu Dax? Jak dzialanie i
> zapach? Z gory dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Aga

Dr. Oetker jest najlepszy

1. Data: 2005-07-25 07:47:10

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie znakomity, napina skórę już po 3-4 uzyciu, ładnie ujędrnia. Zapach
da sie znieść, nie jest inwazyjny. Działa lepiej niż Eveline 3D.

Edyta

Użytkownik "Angela"
<a...@a...pppppp
pppsdf> napisał w
wiadomości news:dbuf2b$3bm$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2005-07-25 08:48:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Szajnóg <e...@n...com.pl> napisał(a):

> Dla mnie znakomity, napina skórę już po 3-4 uzyciu, ładnie ujędrnia. Zapach
> da sie znieść, nie jest inwazyjny. Działa lepiej niż Eveline 3D.

Słuchaj, a może byś tak:

- nie cytowała trolla?
- wcinała się w wątek we właściwym miejscu?
- cięła cytaty?
- pisała pod cytatem?

Z góry dzięki.

JoP

1. Data: 2005-07-25 11:06:35

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Edyta Szajnóg <e...@n...com.pl> napisał(a):

> - nie cytowała trolla?
> - wcinała się w wątek we właściwym miejscu?
> [...]

Dresuj łono brudna szmato

1. Data: 2005-07-25 11:33:07

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Angela:
[whatever]

Czy któraś z grupowiczek posłała już tego miłego młodzieńca do abuse?
Nie chcę dublować zgłoszeń.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

1. Data: 2005-07-25 11:41:17

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> Tako rzecze Angela:
> [whatever]
>
> Czy któraś z grupowiczek posłała już tego miłego młodzieńca do abuse?
> [...]

Życze ci złamania karku i żeby ci szczur do pizdy wleciał, częstych kąpieli
w rodzinnym gronie, żeby ci cycka urwało, częstych kąpieli z tatą i żebyś
wkońcu umyła zęby a ponadto żebyś nie musiała już tego robić z bananem i
żebyś w tym roku pobiła rekord algidy i żebyś w tym roku nie złapała żadnego
syfa ty tępa łachmyto.

1. Data: 2005-07-25 12:18:31

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angela"
<a...@a...pppppp
pppsdf> napisał w
wiadomości news:dc2j50$n7p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> wkońcu umyła zęby a ponadto żebyś nie musiała już tego robić z bananem i
> żebyś w tym roku pobiła rekord algidy i żebyś w tym roku nie złapała

Hm.
Czy wiesz, ze wg prawa kosmosu każda energia wysłana przez istotę żywą wraca
do niej w podwójnej sile? Zarówno ta dobra, jak i ta zła. Zastanów się nad
tym. I życzę ci byś odpowiadał(a) za swoje czyny i słowa nieco bardziej, bo
każda akcja ma swoją reakcję. Takie są prawa natury i tego nie zmienisz, ani
ty, ani nikt inny. EOT

Pozdrawiam,
Akulka

1. Data: 2005-07-25 12:34:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> [...]
> każda akcja ma swoją reakcję. Takie są prawa natury i tego nie zmienisz, ani

Prawo Akulki ? Omujborze !

D. (ewakuujac sie)
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-07-25 12:49:17

Od: "Angela" <a...@a...pppppppppsdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo
> każda akcja ma swoją reakcję. Takie są prawa natury i tego nie zmienisz,

Ja wysylam tylko dobra energie ROTFL!!!

Oczyszczanie skóry
Płukanka do włosów
Wlosy