Budynek gospodarczy - komplecik

1. Data: 2009-04-28 12:24:40

Temat: Budynek gospodarczy - komplecik
Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z zapowiedzia, dla wszystkich grupowiczow,
komplecik dokumentow i rysunków
(za wyjatkiem planu zagospodarowania - ten trzeba zrobic samemu, ale jest
wzor ;-)
wymaganych do uzyskania zgody na postawienie
budynku gospodarczego o pow. do 25 m^2
http://www.hana.com.pl/bg.html

milego sciagania
--
Andrzej
www.hana.com.pl

2. Data: 2009-04-28 13:53:07

Temat: Re: Budynek gospodarczy - komplecik
Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 14:24, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> wzor ;-)
> wymaganych do uzyskania zgody na postawienie

Bardzo ładne.
Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

Pzdr
QbaB

3. Data: 2009-04-28 14:01:50

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> [...]

Bardzo ładne.
Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

Jutro policze, dzis musze jeszcze powyceniac cus wiekszego...
;-)
--
Andrzej
www.hana.com.pl

4. Data: 2009-04-28 14:49:30

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Apr 2009 14:24:40 +0200, HANA napisał(a):

> budynku gospodarczego o pow. do 25 m^2
> http://www.hana.com.pl/bg.html

Chyba jestem slepy, ale poza linkami do formularzy na dole strony (notabene
linki sa w kolorze tla) nic wiecej tam nie widze...

--
best regards,
scream

5. Data: 2009-04-28 16:37:21

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

HANA pisze:
> [...]
> wzor ;-)
> wymaganych do uzyskania zgody na postawienie

Ummm... Ciemność widzę, ciemność! ;)

(tzn. jest tylko tekst i tabelka...)

6. Data: 2009-04-28 16:51:42

Od: usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream pisze:

> Chyba jestem slepy, ale poza linkami do formularzy na dole strony (notabene
> linki sa w kolorze tla) nic wiecej tam nie widze...

dobor kolorow faktycznie kiepski ;)
w tabelce po prawej stronie sa linki ;)

proponuje zaznaczyc wszystko
i stanie sie jasność ;)

michal

7. Data: 2009-04-28 20:40:21

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:2vnjc6-v9e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> Ummm... Ciemność widzę, ciemność! ;)
>
> (tzn. jest tylko tekst i tabelka...)

Sorry juz poprawione
teraz powinno byc lepiej

nie znam sie na tych cssach i cos sie namieszalo

--
Andrzej
www.hana.com.pl

8. Data: 2009-04-29 10:53:03

Od: Greg <G...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje slicznie :)
na pewno sie przyda.
pozdrawiam
Greg

9. Data: 2009-04-29 16:12:12

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Bardzo ładne.
Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

Bez fundamentow i wykonczenia elewacji
z oknami PCV (3 szt.) i drzwiami do 1000 pln
pokryty papa
materialy wyszly kolo 7500 brutto (bez upustow)
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Tapety - usuwanie - co dalej...