Bułka tarta w pojemniku z dziurkami.

1. Data: 2013-11-24 16:26:49

Temat: Bułka tarta w pojemniku z dziurkami.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie (sklepy stacjonarne, Allegro odpada) kupić bułkę tartą wysokim w
pojemniku a la puszka i z zamknięciem obrotowym typu
kilka_dziurek-jedna_dziura-zamknięte? - widziałam u kogoś opakowanie po
takiej bułce, ale owa osoba nie pamięta, gdzie kupiła, bo dawno. Potrzebuję
takowego posypywacza, żeby posypywać bułką coś tam, np panierować krokiety.
Bo wygodnie.

PS. W K&M, PiP - nie ma.
--
XL

2. Data: 2013-11-24 17:39:09

Temat: Re: Bułka tarta w pojemniku z dziurkami.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wygodnie. Kiedyś tak robiłam z mąką, jak jeszcze nie umiałam panierować.
Tak normalnie jest łatwiej i mniej roboty.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-11-24 18:04:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Nov 2013 17:39:09 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Nie wygodnie.

MNIE wygodnie.

> Kiedyś tak robiłam z mąką, jak jeszcze nie umiałam panierować.

UMIEM panierować. Pisałam o krokietach - niewygodnie się je panieruje w
tradycyjny sposób, zwłaszcza płaskie krokiety, które najpierw zanurzam w
cieście naleśnikowym i wtedy wkładam na tackę z bułką tartą; spód jest w
bułce, ale ich wierzch łatwiej jest posypać bułką, niż odwracać taki
umazany w cieście i w dodatku "plackaty" krokiet.

> Tak normalnie jest łatwiej i mniej roboty.

Nie. J.w.
--
XL

4. Data: 2013-11-26 18:10:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-24 16:26, Ikselka pisze:
> [...]
> takowego posypywacza, żeby posypywać bułką coś tam, np panierować krokiety.

Kup sobie tego typu pojemnik, przesyp bułkę i posypuj.

https://www.google.pl/search?q=kitchen+dredger&clien
t=firefox-a&hs=lhN&rls=org.mozilla:pl:official&sourc
e=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VtWUUv2yOuPiywONsoKwCQ&ved=0
CAkQ_AUoAQ&biw=1093&bih=513

Ewa

5. Data: 2013-11-26 18:27:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Nov 2013 18:10:58 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
t=firefox-a&hs=lhN&rls=org.mozilla:pl:official&sourc
e=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VtWUUv2yOuPiywONsoKwCQ&ved=0

Oglądałam te wszystkie pojemniki, a jakże. Tylko że one są z reguły do
mąki, soli, cukru, kakao, a do bułki tartej musza być odpowiedniej
wielkości dziurki - nie sposób tego ocenić patrząc na zdjęcie w sklepie :-(
Ale dzięki.
PS. Najpewniejszy będzie zwykły słoik z osobiście podziurawionym za pomocą
gwoździa wieczkiem - póki czegoś łądniejszego nie kupię :-)
--
XL

6. Data: 2013-11-26 19:57:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-26 18:27, Ikselka pisze:

> [...]
> mąki, soli, cukru, kakao, a do bułki tartej musza być odpowiedniej
> wielkości dziurki - nie sposób tego ocenić patrząc na zdjęcie w sklepie :-(

Takie fackelmanna widziałam w OBI i moim zdaniem bułka tarta by przez
otworki przeleciała. Problem tylko, że same pojemniki są niewielkie, ok.
100g, więc trzeba by je często napełniać.
A jeśli chodzi o oryginalne, to ja widziałam tylko cukier puder w takim
dziurkowanym pojemniku jak mówisz. Bułki nigdy.

Ewa

7. Data: 2013-11-26 20:06:59

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2013 19:57, FEniks pisze:

> [...]
> A jeśli chodzi o oryginalne, to ja widziałam tylko cukier puder w takim
> dziurkowanym pojemniku jak mówisz. Bułki nigdy.

Kilka lat temu (2-3) kupiłem taką bułkę w kauflandzie, czy jest dalej
nie wiem, bo już nie używam tego sklepu bo jest beznadziejny.
Bułki kupiłem 3 (zwykłą, czosnkową i chilli) były takie sobie, ale
pojemniki mam do dziś ;)
GA

8. Data: 2013-11-26 20:54:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Nov 2013 20:06:59 +0100, GalAnonim napisał(a):

> [...]
> nie wiem, bo już nie używam tego sklepu bo jest beznadziejny.
> Bułki kupiłem 3 (zwykłą, czosnkową i chilli) były takie sobie, ale

I one mają takie "dziurkowano-pełne" wieczko do kręcenia? - to poproszę
córkę, kupi mi toto w Wawie ( o ile nadal tam ową bułkę sprzedają), bo u
nas w Kielcach nie ma Kaufland'a.

--
XL

9. Data: 2013-11-26 21:07:48

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.11.2013 20:54, Ikselka pisze:

> I one mają takie "dziurkowano-pełne" wieczko do kręcenia? - to poproszę
> córkę, kupi mi toto w Wawie ( o ile nadal tam ową bułkę sprzedają), bo u
> nas w Kielcach nie ma Kaufland'a.

Dolna część góra (ta będąca górą pojemnika) ma otwór na wycinku mniej
więcej 1/3, na tym jest przekręcana "pokrywka": 1/3 pełna, 1/3 otwór i
1/3 duże dziury, tak więc sa możliwe trzy ustawienia:
otwór nad otworem - do napełniania pudełka
dziury nad otworem - do sypania
pełne na dziurą - zamkniete

Mam nadzieje, że wytłumaczyłem klarownie ;)

GA

10. Data: 2013-11-26 21:08:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Nov 2013 18:27:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> póki czegoś łądniejszego nie kupię :-)

Ha! I to jest to!
http://www.frito.pl/Dom_i_ogrod/Akcesoria_kuchenne/P
ojemniki/Pojemnik_na_przyprawy_250_ml_bialy,1701.htm
l#zdjecia
:-)
--
XL