Burak zawsze kradnie

1. Data: 2015-12-10 23:48:56

Temat: Burak zawsze kradnie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przecież sami widzicie tą antypolską mentalność.
Wy jako nie-buraki jesteście obcy. Jak powstańcy gineli w walce to buraki im buty
zdejmowali i okradali. Jak przez 25 lat pracowaliscie, aby coś w tym kraju było dla
was i dla Polski. Teraz burak przyjdzie i wam zabierze, bo wy nie jesteście swoi, z
wiochy podkieleckiej, was można kraść, krzywdzić i kotłować. Cały czas to antypolskie
buractwo tu szczy swoim zaprzaństwem, teraz wprowadziło w czyn. A następnie jak na
drogi nie ma to drze ryja, z braku pałowania, że ubzdurani żydzi winni, albo Komory
bo Pis wynosił kasę całymi workami ze Skoków.
Przypatrzcie się ich biografią, po komunie stali się gangsterami, powiazani z grupami
przestępczymi, jeden drugie uniewinnia, zapewnia w bezkarności, jak ten bandzior
Duda, wynosił akta z sądu do swoich kolesi oskarżonych, a teraz ułaskawia, jak brał
kasę państwową i cwaniakował na boku, a za państwową hotele sobie i swoim opłacał.
Oni mają zamiar zniszczyć Banki bo podobno zachodnie, ale w tych bankach jest wasza
kasa a nie zachodnia, i po nią rece wyciągaja, bo wy jesteście obcy, a kler w
Watykanie rząda pańszczyzny i nowych pomników, limuzyn , kościołów, postumentów
chwały, gdzie towarzysze JP2 z Generałem Kaczyńskim walą się w dupy na każdym rogu
ulicy.

2. Data: 2015-12-11 15:21:03

Temat: Re: Burak zawsze kradnie
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Przecież sami widzicie tą antypolską mentalność.
> że ubzdurani żydzi

Ponad trzy miliony Żydów zginęło w Polsce i Polacy nie będą spadkobiercami polskich
Żydów. Nigdy na to nie pozwolimy (...) Będą słyszeli o tym od nas tak długo, jak
Polska będzie istnieć. Jeżeli Polska nie spełni roszczeń Żydów, będzie "publicznie
atakowana i upokarzana" na forum międzynarodowym.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Izrael_Singer

taforma.karuart.w.interiowo.pl/salon/rzeczp.klamcow-
salon.do

3. Data: 2015-12-11 20:10:50

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Przecież sami widzicie tą antypolską mentalność.

Ano - i debil do tego!
http://www.wsieci.pl/wsieci-szaber-willi-prezydenta-
pnews-2534.html

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2015-12-11 21:11:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2015 11:10:50 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

> Ano - i debil do tego!
> http://www.wsieci.pl/wsieci-szaber-willi-prezydenta-
pnews-2534.html

Debil? - żartujesz. Debil nie wynajmuje sam sobie na miesiąc przed końcem
kadencji dwóch mieszkań w ekskluzywnym rejonie stolicy po 2000 za sztukę
miesięcznie (licząc wynajem i media) - tak robi ZŁODZIEJ 33333-]

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

5. Data: 2015-12-11 21:30:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

atakowana i upokarzana" na forum międzynarodowym.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Izrael_Singer

taforma.karuart.w.interiowo.pl/salon/rzeczp.klamcow-

To też znamy BURAK który zawsze KRADNIE bezczelnie wyje to ZAWSZE winni INNI gdy on
ukradł. Jak ciebie złapią za rękę to wyj że twoja ręka. Pierwszy podstawowy paragraf
kodeks obłudy każdego BURAKA.

6. Data: 2015-12-11 21:32:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> Przecież sami widzicie tą antypolską mentalność.

Ano - i debil do tego!
http://www.wsieci.pl/wsieci-szaber-willi-prezydenta-
pnews-2534.html

Mówisz że to o Dudusiu co się bawił na baletach za państwowe pieniądze?

7. Data: 2015-12-11 22:10:00

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> kadencji dwóch mieszkań w ekskluzywnym rejonie stolicy po 2000 za sztukę
> miesięcznie (licząc wynajem i media) - tak robi ZŁODZIEJ 33333-]

Zlodziej juz jest w tytule tego watku. :). A debil nie
zdaje sobie sprawy z konsekwencji, znaczy ze bedzie do konca
zycia, w calej historii, pamietany jako szabrownik z Palacu.

--
Smart questions to stupid answers

8. Data: 2015-12-11 22:15:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
Ikselka wrote:

> [...]
zdaje sobie sprawy z konsekwencji, znaczy ze bedzie do konca
zycia, w calej historii, pamietany jako szabrownik z Palacu.
- pokaż cytowany tekst -

Przecież to są pomówienia, wymysły pisowskich SBków. Komorowski był za komuny w
pierdlu i ostro prześladowany, preparowane dowody na wymysłach , tym samym widzimy to
samo co kiedyś, organizowanie wymysłów i pomówień i kogo chcecie oszukać, jak wy
jota w jotę zachowujecie się jak byłe Zomo? Kogo chcecie oszukać zachowując się
identycznie jak jak ZOMO?

9. Data: 2015-12-11 22:20:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Dec 2015 13:10:00 -0800 (PST), b...@g...com napisał(a):

pnews-2534.html

o pow. 130 m2 każde

> w ekskluzywnym rejonie stolicy po 2000 za sztukę

(w dodatku jedno oddając w użytek córce, a druge OD-najmując prywatnej
firmie z zyskiem)

> Zlodziej juz jest w tytule tego watku. :). A debil nie
> zdaje sobie sprawy z konsekwencji, znaczy ze bedzie do konca
> zycia, w calej historii, pamietany jako szabrownik z Palacu.

I z willi! i z willi!

10. Data: 2015-12-11 22:31:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pnews-2534.html

o pow. 130 m2 każde

> [...]

> zdaje sobie sprawy z konsekwencji, znaczy ze bedzie do konca
> zycia, w calej historii, pamietany jako szabrownik z Palacu.

To może wkońcu opowiesz o swoim tatusia do końca wiernym komunizmowi, jak mordował
Żydów w pogromie Kieleckim by im dobytek zbrać. ?
Bo wiesz podczas 2 wojny zgineło 95% narodu żydowskie w Polsce, a ja się zastanawiam
gdzie się podziały ich majątki, bo przecież do grobu nie zabrali.?

Ostatni raz przestrzegam
Wy tu o trybunale...
Matriarchat ma się świetnie w Polsce.
PO-wski Trybunał zablokowany :-D