PO-wski Trybunał zablokowany :-D

1. Data: 2015-12-10 12:08:23

Temat: PO-wski Trybunał zablokowany :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogą orzekać w pełnym składzie, a tego wymaga większość spraw.
Duda forever! :-D
--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

2. Data: 2015-12-10 14:19:35

Temat: Re: PO-wski Trybunał zablokowany :-D
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-10 o 12:08, Ikselka pisze:
> Nie mogą orzekać w pełnym składzie, a tego wymaga większość spraw.
> Duda forever! :-D

Kaczyński też na pewno się cieszy, że ktoś swoim nazwiskiem firmuje jego
pomysły i bierze na siebie całą odpowiedzialność. Szczwany lis wie, co robi.

Ewa

3. Data: 2015-12-10 15:21:19

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kaczyński też na pewno się cieszy, że ktoś swoim nazwiskiem firmuje jego
> pomysły i bierze na siebie całą odpowiedzialność. Szczwany lis wie, co
> robi.
> Ewa

Słyszałem wczoraj w TVP Info, że rząd i wiekszość parlamentarna (PO PSL)
zlekceważyli 48 orzeczeń TK

4. Data: 2015-12-10 15:30:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-10 o 15:21, Dirko pisze:

> Słyszałem wczoraj w TVP Info, że rząd i wiekszość parlamentarna (PO
> PSL) zlekceważyli 48 orzeczeń TK

No to przyszła LEPSZA ZMIANA. :-)

Ewa

5. Data: 2015-12-10 15:32:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-10 o 15:30, FEniks pisze:

> No to przyszła LEPSZA ZMIANA. :-)

Nocna zmiana.

Ewa

6. Data: 2015-12-10 17:18:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 15:21:19 +0100, Dirko napisał(a):

> Słyszałem wczoraj w TVP Info, że rząd i wiekszość parlamentarna (PO PSL)
> zlekceważyli 48 orzeczeń TK

TK jest definitywnie skompromitowany.
Nosz jak poważny organ poważnego państwa może wydać orzeczenie, że część
jakiegoś niepodzielnego aktu jest konstytucyjna, a część nie :-D :-D :-D

7. Data: 2015-12-10 17:18:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 12:08:23 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie mogą orzekać w pełnym składzie, a tego wymaga większość spraw.
> Duda forever! :-D

Po prostu mistrzowska zagrywka - bingo :-D

8. Data: 2015-12-10 17:40:39

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Po prostu mistrzowska zagrywka - bingo :-D

Czyżby wyszło (nomen omen) szydło z worka?

9. Data: 2015-12-10 17:42:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Dec 2015 17:40:39 +0100, krys napisał(a):

> Czyżby wyszło (nomen omen) szydło z worka?

Po prostu trzeba wiedzieć, na co i dlaczego warto PO-czekać :-D

10. Data: 2015-12-10 18:06:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogą orzekać w pełnym składzie, a tego wymaga większość spraw.
> Duda forever! :-D

O! Kroi się pierwszy polski nieśmiertelny?

Cenzura komusza w natarciu
Dowód na to jak religia niszczy psychikę
Fałszowanie i Wynarodawianie
Uniwersytet skulony
Komusza cenzura