Buraki, marchew, śliwa... prosze o porad

11. Data: 2006-08-29 16:42:28

Temat: Re: Buraki, marchew, śliwa... prosze o porad
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

piotrh wrote:

> A czemuż :-( na gotowanie warzyw? To podobno najzdrowszy
> po surowych sposób przyrządzania :-)

Dobrze, że zaznaczyłeś, że po surowych. Po prostu surowe mi
znacznie bardziej smakują. Pamiętam, jakim odkryciem było
dla mnie, że kalafior i kapustę można jeść surowe.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2006-08-29 18:36:53

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ed1jbo$257$1@atlantis.news.tpi.pl piotrh
> Użytkownik "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze coś:
> http://www.wir.org.pl/raporty/marchew.htm

Hejka. Marchew warto zasiać pomiędzy rzędami czosnku. Jesienią w
odpowiedniej rozstawie wysadzamy ząbki czosnku (należy zaznaczyć rządki, np.
patyczkami) a marchew dosiewamy wiosną w międzyrzędzia. Do tego jedna żółta
tablica lepowa nad grządką i to powinno ograniczyć występowanie połyśnicy
marchwianki. :-)
Pozdrawiam marginalnie Ja...cki

13. Data: 2006-08-30 08:25:49

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:U7_Ig.79040$vl5.63504@tornado.ohiordc.rr.com...

> Dobrze, że zaznaczyłeś, że po surowych. Po prostu surowe mi
> znacznie bardziej smakują. Pamiętam, jakim odkryciem było
> dla mnie, że kalafior i kapustę można jeść surowe.

Ale fasolkę szparagową? ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

14. Data: 2006-08-30 08:31:45

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
np.
> patyczkami) a marchew dosiewamy wiosną w międzyrzędzia. Do tego jedna

Jeszcze trzeba uściślić czosnek: musi być nasz rodzimy tzw. fioletowy
(czy jakoś podobnie), w żadnym wypadku biały "chiński" bo nie urośnie :-)
Z fioletowego też jesienny, bo jest i wiosenny ;-)
Pewnie też mają mądre nazwy gatunkowe/odmianowe, niestety
nie znam :-(
--

pozdrawiam :-) piotrh

Nibyszambo - będzie działało... o WC na działce po raz kolejny
kompostowa gora + .......
Regulacja silnika kosiarki Tecumseh Vantage 35
Oman czy smotrawa?
Grzybnia