Burda "Haft krzyzykowy"

1. Data: 2002-08-27 14:00:43

Temat: Burda "Haft krzyzykowy"
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos z Was juz nabyl ww gazete. Miala sie ukazac 23 sierpnia.
Dzis bede w okolicach empiku i zastanawiam sie czy warto isc i zakupic ta
gazete?

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-27 16:38:29

Temat: Re: Burda "Haft krzyzykowy"
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja własnie ją dzisiaj kupiłam i ............. raczej jestem rozczarowana.
Kosztowała 9,90zł. Są w niej: 4 różyczki na łodyzkach, 4 małe różyczki, 3
wzorki na ręczniki, b.ładny obrazek z kaliami, motylek ( niby ładny, ale
taki nierealny), troszke wzorków morskich ( te mi się podobaja , bo akurat
jestem zainteresowana), troszkę wzorów pod hasłem : szkoła i wzorki
geometryczne ( takie sobie). ogólnie takie sobie

1. Data: 2002-08-27 19:46:08

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@p...onet.pl> :

> Ja własnie ją dzisiaj kupiłam i ............. raczej jestem
> rozczarowana. Kosztowała 9,90zł.

Tez ja dzisiaj ogladalam i podzielam Twoje zdanie. Prawie nic, a za jakie
pieniadze. Bardzo mi sie podobal za to jeden obrazek - wlasnie chyba ten z
kaliami - ale pewna nie jestem czy to byly kalie - taki a'al nowoczesna
sztuka - gdyby byla taka mozliwosci to prosilabym bardzo o jego
zeskanowanie :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-08-27 20:32:06

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdyby byla taka mozliwosci to prosilabym bardzo o jego
> zeskanowanie :)

tu jest problem, bo na razie skanera brak, ale będę miała w pamięci i
napewno go dostaniesz ( ale nieprędko)
Ania>

1. Data: 2002-08-28 11:59:08

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu jest problem, bo na razie skanera brak, ale będę miała w pamięci i
> napewno go dostaniesz ( ale nieprędko)
> Ania>

Ja też tą gazetkę mam, podzielam zdanie poprzedniczek co do zawartości. A
kalie mój mąż zgodził się dobrodusznie jutro zeskanować.
Gocha

1. Data: 2002-08-28 12:45:37

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@i...pl> :

> Ja też tą gazetkę mam, podzielam zdanie poprzedniczek co do
> zawartości. A kalie mój mąż zgodził się dobrodusznie jutro zeskanować.

Ojej, juz sie ciesze :)) Zaczelam sie nawet zastanawiac czy dla tych
kalii nie kupic gazetki :)) Dziekuje bardzo z gory Tobie i mezowi :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-08-29 06:40:12

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
..
> "Gocha" <g...@i...pl> :
>

> Ojej, juz sie ciesze :)) Zaczelam sie nawet zastanawiac czy dla tych
> kalii nie kupic gazetki :)) Dziekuje bardzo z gory Tobie i mezowi :)

Ojej. Bardzo przepraszam, ale miałam wczoraj takie urwanie kalarepy, że
zapomniałam. Jutro się poprawię.
Gocha

1. Data: 2002-08-30 09:59:49

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <g...@i...pl> :

> Ojej. Bardzo przepraszam, ale miałam wczoraj takie urwanie kalarepy, że
> zapomniałam. Jutro się poprawię.

Rozumiem i nic nie szkodzi oczywiscie :) Jak juz bedziesz miala to daj
znac :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-09-01 15:45:00

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy i ja będę mogła poprosić o ten obrazek? :) Byłam dziś w Empiku i dla
jednego obrazka...

Klara

Ja też tą gazetkę mam, podzielam zdanie poprzedniczek co do zawartości. A
> kalie mój mąż zgodził się dobrodusznie jutro zeskanować.
> Gocha

Dla Maleństwa
nowa
krosno